• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • LittleMee
    Svar på #399
    JePaLuLi skrev 2009-03-03 12:17:22 följande:
    Tack! Just den finns bara i blått, men det finns en annan variant som är vit och brun, den har de också
    Jag har en blå med en matchande mössa .
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-03-03 12:15:40 följande:
    vad för färg vagnen har spelar ju ingen roll.jag har haft rosa vagn till sonen.töserna har haft vagnar med pojkfärger
    okej, men är intresserad i så fall... en ny slang är ju inte så krångligt att fixa..
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-03-03 12:17:22 följande:
    Tack! Just den finns bara i blått, men det finns en annan variant som är vit och brun, den har de också
    usch prata inte kläder, får ångest när jag kollar willes garderob o byrå... Han har så mycket kläder att det inte finns plats o då har vi ändå hängt undan ca hälften som är lite stort...
  • dinana
    LittleMee skrev 2009-03-03 12:18:40 följande:
    Vi har bara vagnen och lite andra småsaker att köpa nu. Jag förstår att man vill ha en av varje och att man gärna fantasierar under graviditeten men det är nog sak samma när bebisen väl ligger i ens famn. Varför tror du att det blir en flicka?
    nja, jag vet inte.. men sambon har bara pojkar i sin familj och hans kusiner ä bara flickor.. tänkte att de var lite sega i hans släkt att de bara drog på en sort.. =) men det är väl upp till bevis nu.
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-03-03 12:06:12 följande:
    Måste få visa upp mina ögonstenar  Klickbar
    så söta gossarna är.underbara smile
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-03-03 12:27:28 följande:
    okej, men är intresserad i så fall... en ny slang är ju inte så krångligt att fixa..
    jag kollar cykeln under dagen.inboxar dig senare
  • JePaLuLi
    LittleMee skrev 2009-03-03 12:21:37 följande:
    Jag har en blå med en matchande mössa .
    Mössorna finna här med
    Familjetrollet skrev 2009-03-03 12:32:01 följande:
    så söta gossarna är.underbara smile
    Tack!
    Firstandhappy skrev 2009-03-03 12:27:38 följande:
    usch prata inte kläder, får ångest när jag kollar willes garderob o byrå... Han har så mycket kläder att det inte finns plats o då har vi ändå hängt undan ca hälften som är lite stort...
    Det är samma här. Vi kan bada i kläder! Men jag tycker det är såå kul att handla till småttingarna
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Fru T

nu ringde dom äntligen från tandläkarn å gav mig en återbudstid 14.15 i skäggetorp, hoppas ja inte får samma sura läkare som gjorde första behandlingen av den här tanden. Inge rolig attt komma in på jour för man får ofta ett så strässigt å grinigt bemötande...

Passat på att käka lite så ja inte behöver bli hungrig på ett tag...

man får väll ta bedövning när man e preggo va?

Åh vad jag längtar
  • LittleMee
    Svar på #404
    dinana skrev 2009-03-03 12:28:57 följande:
    nja, jag vet inte.. men sambon har bara pojkar i sin familj och hans kusiner ä bara flickor.. tänkte att de var lite sega i hans släkt att de bara drog på en sort.. =) men det är väl upp till bevis nu.
    Om 10 år kanske vi ser er i programmet familjen annorlunda. "Familjen som inte gav upp förrän de fick en pojke" .
  • LittleMee
    Svar på #407
    JePaLuLi skrev 2009-03-03 12:38:02 följande:
    [citat]
    Mössorna finna här med

Tyckte att lillen såg så liten ut och såg nu att det var inte så länge sedan han tittade ut. Grattis.... i efterskott.... eller nåt .
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!