• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Leos och Vincents mamma

Tack tjejer för trevlig dag på tornby
    Leo hade ont i huvudet när jag hämtade honom så vi tar det lugnt nu, vi har påskpyntat här hemma iaf o Leo fick pynta med sina saker som han hade gjort på dagis, mäkta stolt var han
    Jag har dessutom hunnit med att vika tvätt, ge barnen mellis o packa träningsväskan. Nu är jag trööött! Sambon kommer hem om en timme, då bär det iväg till öb o sen efter det ska jag träna spinning med Lillisen. Skönt att sambon jobbar bara till lunch imorgon.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-04-08 15:48:19 följande:
    Vart tog du vägen förut? Fick ju aldrig säga hej då... Tack för en trevlig dag iaf till alla inblandade
    ahh sorry, fäljde med Becka till Kaphal o där blev mr mr grinig så jag slängde oss i bilen o åkte hem...
    tack själv... gör vi säkert om snart igen..
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-08 16:00:23 följande:
    Tack tjejer för trevlig dag på tornby Leo hade ont i huvudet när jag hämtade honom så vi tar det lugnt nu, vi har påskpyntat här hemma iaf o Leo fick pynta med sina saker som han hade gjort på dagis, mäkta stolt var han Jag har dessutom hunnit med att vika tvätt, ge barnen mellis o packa träningsväskan. Nu är jag trööött! Sambon kommer hem om en timme, då bär det iväg till öb o sen efter det ska jag träna spinning med Lillisen. Skönt att sambon jobbar bara till lunch imorgon.
    oh vill med att min ska jobba kort imorgon, en enj då... 18 ikväll o 17 imorgon.. nedrans pissjobb han har..
  • Firstandhappy
    Firstandhappy skrev 2009-04-08 15:29:34 följande:
    hahahahaha o jag som släppte ut katten idag!!!
    och fick springa ut o rädda hene från elaka små barn som sprang o jagade... oh stackars kisse..
  • Marayah

Tack brudar!!!

Marko 031103, Filip 080621
  • Firstandhappy
    Marayah skrev 2009-04-08 16:24:15 följande:
    Tack brudar!!!
    tackar ödmjukast själv....
  • Leos och Vincents mamma
    Firstandhappy skrev 2009-04-08 16:22:42 följande:
    oh vill med att min ska jobba kort imorgon, en enj då... 18 ikväll o 17 imorgon.. nedrans pissjobb han har..
    Det är skönt när han har ett jobb som har flex kan jag säga, annars hade han jobbat till 17 som vanligt.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-04-08 16:21:53 följande:
    ahh sorry, fäljde med Becka till Kaphal o där blev mr mr grinig så jag slängde oss i bilen o åkte hem... tack själv... gör vi säkert om snart igen..
    Aha, det var ja som inte hängde med i svängarna
    Men som sagt det görs säkert om snart igen
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Apipoulai
    thelifesaviour skrev 2009-04-08 15:24:35 följande:
    Sannerligen! Jag är inte sugen på en cykeltur, så mycket kan jag ju säga. Man skulle skaffa sig en liten sylvester eller så, så att man inte blir blöt om håret.
    Sylvester? Vad är det?
    Eller menar du huvudbonaden Sydväst? :)
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • Firstandhappy

http://www.familjeliv.se/Hem/firstandhappy/galleri.php?cur_album=Molgan#

kolla in sängen nu då... alldeles fiiiin, fan va stolt jag är..

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!