• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-04-08 19:33:28 följande:
    haha, ja, men i min familj kallar man det för en sylvester, glömmer att andra inte vet vad jag menar det då. :D
    men va e det för någe då??
    har du sett min fina säng nu??? ligger i mappen Molgan..
  • Leos och Vincents mamma
    JePaLuLi skrev 2009-04-08 19:12:02 följande:
    På Whirlpool i Norrköping.
    Aha, så han pendlar varje dag alltså. Åker han tåg då?
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • SmileyMalin

Skapligt trött man är på kvällarna... har sovit som en stock i soffan i typ en timme nu! Tänkte försöka orka sega lite framför tv:n en stund men snart blir det nog sängen och mer underbar sömn
    '
    Idag fick jag iallfall veta att jag har jobb fram till 1 juli! Känns skönt ekonomiskt men samtidigt lite ångestfyllt att jag ska fortsätta att orkar lyfta, bära, banna, trösta och busa med tjugo andra barn samtidigt som magen växer. Tur att dom är så himla söta allihopa

Är det någon härinne som vet hur det funkar sen med A-kassan när man är gravid? Är det 1 månad innan som man måste börja ta av bebisens föräldradagar eller är det mer?

• thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-04-08 19:54:29 följande:
    men va e det för någe då?? har du sett min fina säng nu??? ligger i mappen Molgan..
    Det är som Apipoulai skriver en Sydväst, en tjusig liten hatt/mössa som man bör ha när det regnar. Exempel ses, mycket tjusigt, här:

http://modette.se/upload/tinymce/modette/10935/sydv%C3%A4st.jpg
    i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • Marayah
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-04-08 19:33:06 följande:
    apipoulai: ååå vilka söta pyjamasar sån skulle lilla N haft allt bra med er? Själv är jag uppe i dalarna nu har fikat med en kompis idag, han har inte sett N tidigare (bara på kort) och han tyckte att hon var sååå söt och charmig på fredag ska vi till falun och äta påskmiddag med mina föräldrar och syskon med respektive ska ni äta någon påskmat?
    Helloo..

Va roligt att är bra med er.
    Marko 031103, Filip 080621
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-04-08 16:49:38 följande:
    Då hoppar man väl in i tråden igen.. guu så trötter jag är. Gick en sväng till IKANO, men kan säga att det blev en kortis, för jag var verkligen helt slut efter den lilla promenaden. Underbart väder när man gick dit, men när jag skulle hem så öste regnet ner. Visst det hängde ju lite i luften när jag gick bort.... men men... Extra jobbigt idag när man inte kan slänga ut ungen.. så nu springer hon från dörr till dörr fram å tillbaka. Undrar när sambon kommer hem
    hon är verklig en liten busig tös.barn brukar vara rätt så busiga mellan 2-3 år,mycket spring i benen har de allt.här har man haft möte ang sonen.inget skojigt möte.
    hoppas du mår bättre idag och att du får vila lite emellan
  • Familjetrollet

Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-04-08 19:33:06 följande:

apipoulai: ååå vilka söta pyjamasar sån skulle lilla N haft allt bra med er? Själv är jag uppe i dalarna nu har fikat med en kompis idag, han har inte sett N tidigare (bara på kort) och han tyckte att hon var sååå söt och charmig på fredag ska vi till falun och äta påskmiddag med mina föräldrar och syskon med respektive ska ni äta någon påskmat?
    lilla N är en riktig solstråle.ni får ha en riktigt trevlig påsk med era nära och kära
  • Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2009-04-08 15:29:34 följande:
    hahahahaha o jag som släppte ut katten idag!!!
    den kissen blev nog inte så glad*skratt*blöta katter ser förskräckliga ut.
  • thelifesaviour

Men herreguuud, sitter på fullmäktigemöte och vi är inte beslutsmässiga och det betyder att jag som beslutssekreterare inte behöver vara här, men vi är i Norrköping och jag kan inte ta mig hem. SURT. Och inget godis har jag.

i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • Familjetrollet
    thelifesaviour skrev 2009-04-08 20:26:28 följande:
    Men herreguuud, sitter på fullmäktigemöte och vi är inte beslutsmässiga och det betyder att jag som beslutssekreterare inte behöver vara här, men vi är i Norrköping och jag kan inte ta mig hem. SURT. Och inget godis har jag.
    fy vad trist.har du långt till tåget?sänder dig lite tröstkramar
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!