• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • dinana

Då hoppar man väl in i tråden igen.. guu så trötter jag är. Gick en sväng till IKANO, men kan säga att det blev en kortis, för jag var verkligen helt slut efter den lilla promenaden. Underbart väder när man gick dit, men när jag skulle hem så öste regnet ner. Visst det hängde ju lite i luften när jag gick bort.... men men...

Extra jobbigt idag när man inte kan slänga ut ungen.. så nu springer hon från dörr till dörr fram å tillbaka. Undrar när sambon kommer hem

Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Firstandhappy
    Apipoulai skrev 2009-04-08 16:44:57 följande:
    Sylvester? Vad är det? Eller menar du huvudbonaden Sydväst? :)
    vill med veta va en sylvester är??
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-04-08 16:46:58 följande:
    www.familjeliv.se/Hem/firstandhappy/galleri.p...#kolla in sängen nu då... alldeles fiiiin, fan va stolt jag är..
    fiin

ja pallar inte göra en andra strykning på min idag så det får bli till helgen iställe, å väntar me kort tills den är bäddad å fin...

Idag har ja suttit nersjunken i en sackosäck ute i Tallboda å glott när min kompis röjde garderober... Jädrar va skönt det va å sitta i en sån då, fick inte ont nånstans ju, sa till mannen att ja vill ha en men d blir inge för dom kostar ju så jädra dant
    Bf 30e Maj
  • Apipoulai

Trist väder idag.
    Jag tröstade mig med att shoppa kläder, men inte till mig själv.
    Det blev en bunt tidningar till mig ist.

? Do what you like. Like what you do. ?
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-04-08 16:46:58 följande:
    www.familjeliv.se/Hem/firstandhappy/galleri.p...#kolla in sängen nu då... alldeles fiiiin, fan va stolt jag är..
    Åh vad fin! Duktig du är *klappar på axeln*
    dinana skrev 2009-04-08 16:49:38 följande:
    Då hoppar man väl in i tråden igen.. guu så trötter jag är. Gick en sväng till IKANO, men kan säga att det blev en kortis, för jag var verkligen helt slut efter den lilla promenaden. Underbart väder när man gick dit, men när jag skulle hem så öste regnet ner. Visst det hängde ju lite i luften när jag gick bort.... men men... Extra jobbigt idag när man inte kan slänga ut ungen.. så nu springer hon från dörr till dörr fram å tillbaka. Undrar när sambon kommer hem
    Jag hoppas innerligt att du inte menar det där!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi
    Apipoulai skrev 2009-04-08 16:55:47 följande:
    Trist väder idag.Jag tröstade mig med att shoppa kläder, men inte till mig själv.Det blev en bunt tidningar till mig ist.
    Åh vad roligt!
    Antar att du shoppade till en lite mindre modell?
  • Firstandhappy

ja nu ska jag bara få till ett monogram målat på den med... synd att jag inte har en före bild..

• JePaLuLi

Tack själv!
    Vad skönt att han slutar tidig, Jag frågade Patrik om det tidigare i veckan, men icke! De har dubbelt så mycket att göra imorgon istället eftersom det är stängt på fredag. SUCK!

• Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-04-08 16:53:50 följande:
    fiin ja pallar inte göra en andra strykning på min idag så det får bli till helgen iställe, å väntar me kort tills den är bäddad å fin... Idag har ja suttit nersjunken i en sackosäck ute i Tallboda å glott när min kompis röjde garderober... Jädrar va skönt det va å sitta i en sån då, fick inte ont nånstans ju, sa till mannen att ja vill ha en men d blir inge för dom kostar ju så jädra dant
    klart du ska ha en säck... kommer du ha massa nytta av sen med juh... (ehhh inte en aning men det lät bra)
    Har slängt ner lite fler galgar i påsen nu...
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!