• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • dinana
    Skorpan08 skrev 2009-04-07 15:42:52 följande:
    Är det någon som vet var man kan köpa en gungställning här i stan och vad dom kostar ungefär?
    Vet att Rusta sålde förra året, tror de kostade runt 1000 kr då.
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Familjetrollet
    Skorpan08 skrev 2009-04-07 15:42:52 följande:
    Är det någon som vet var man kan köpa en gungställning här i stan och vad dom kostar ungefär?
    toys r us och plantagen brukar ha det
  • Maria84

Ang att ta med mannen på alla bm-besök osv, sambon var med på alla besök med både Liam och Lucas, den här gången kommer det nog inte bli alla ggr dock men de flesta ialla fall.  
    Och här hemma hjälps vi åt, sambon hjälper till när han kommer hem, tar hand om barnen och fixar i hemmet. Sen har vi ju så mkt utikring också med djuren.

Familjetrollet - de skriver en artikel ang vildkatterna som vi har här hemma hos oss. Det stod en artikel för snart 2 månader sen i Corren om en tant som hade katter ute som hon matade. Vi har tre utav dem inne här så de gör en uppföljning, så den handlar om katterna och om oss.

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127 & Liten BF 091010
  • Familjetrollet
    Maria84 skrev 2009-04-07 16:49:27 följande:
    Ang att ta med mannen på alla bm-besök osv, sambon var med på alla besök med både Liam och Lucas, den här gången kommer det nog inte bli alla ggr dock men de flesta ialla fall.  Och här hemma hjälps vi åt, sambon hjälper till när han kommer hem, tar hand om barnen och fixar i hemmet. Sen har vi ju så mkt utikring också med djuren. Familjetrollet - de skriver en artikel ang vildkatterna som vi har här hemma hos oss. Det stod en artikel för snart 2 månader sen i Corren om en tant som hade katter ute som hon matade. Vi har tre utav dem inne här så de gör en uppföljning, så den handlar om katterna och om oss.
    var det dem ni kastrerade?säg till villken dag ni är med i corren så ska jag köpa den
  • Familjetrollet

då var man klar med en klänning,blev inte 100% nöjd.men men så blir det ibland.här ska det tvättas elefanttyg som ska bli barnkläder imorrn

• Maria84
    Familjetrollet skrev 2009-04-07 16:55:08 följande:
    var det dem ni kastrerade?säg till villken dag ni är med i corren så ska jag köpa den
    Ja precis, det kommer inte förrän nästa vecka tyvärr då han är ledig tills nästa ons men det lutar åt att det kommer in på torsdag men han ringer under onsdagen nästa vecka så vi vet mera då.
    Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127 & Liten BF 091010
  • thelifesaviour

Oh, idag är jag så extra kär i min sambo! När jag kom hem hade han burit upp vår gamla skräp-tv från förrådet och ställt in den i sovrummet. Så skönt när jag är ensam hemma och såhär trött. :)

i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • Fru T

Å ja lär mig visst aldrig!

Nu har ja målat HELA spjälsängen i ett kör... så nu kan ja knapt gå från soffan till toan för mina höfter gör så ont *ja e inte så smart ja*

Nu ska den torka i 16 timmar å sen ska ja göra en strykning till, sen är den klar

Men det är såå typiskt mig, sa ju att ja skulle ta en sida i taget just för att ja visste att ja skulle få ont men när ja väl börjat så kan ja ju inte sluta å vips så hade ja tagit hela... men fin blev den!

får skylla på att ja är blond

Bf 30e Maj
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-04-07 18:55:19 följande:
    Oh, idag är jag så extra kär i min sambo! När jag kom hem hade han burit upp vår gamla skräp-tv från förrådet och ställt in den i sovrummet. Så skönt när jag är ensam hemma och såhär trött. :)
    Man blir så gald för det lilla ja blir glad för en sån grej att när vi va på macken förut å ja bad mannen köpa en Magnum till mig, å han kommer ut me RÄTT sort Magnum
    Bf 30e Maj
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-04-07 19:36:49 följande:
    Man blir så gald för det lilla ja blir glad för en sån grej att när vi va på macken förut å ja bad mannen köpa en Magnum till mig, å han kommer ut me RÄTT sort Magnum
    De små sakerna är viktiga små saker. :)
    i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!