VI från Linköping Del 3!!!!
Då försöker vi på nytt då.
Här är tilläggstråden där vi skriver in våra "medlemmar"..
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html
Då försöker vi på nytt då.
Här är tilläggstråden där vi skriver in våra "medlemmar"..
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html
Ang att ta med mannen på alla bm-besök osv, sambon var med på alla besök med både Liam och Lucas, den här gången kommer det nog inte bli alla ggr dock men de flesta ialla fall.
Och här hemma hjälps vi åt, sambon hjälper till när han kommer hem, tar hand om barnen och fixar i hemmet. Sen har vi ju så mkt utikring också med djuren.
Familjetrollet - de skriver en artikel ang vildkatterna som vi har här hemma hos oss. Det stod en artikel för snart 2 månader sen i Corren om en tant som hade katter ute som hon matade. Vi har tre utav dem inne här så de gör en uppföljning, så den handlar om katterna och om oss.
då var man klar med en klänning,blev inte 100% nöjd.men men så blir det ibland.här ska det tvättas elefanttyg som ska bli barnkläder imorrn
Oh, idag är jag så extra kär i min sambo! När jag kom hem hade han burit upp vår gamla skräp-tv från förrådet och ställt in den i sovrummet. Så skönt när jag är ensam hemma och såhär trött. :)
Å ja lär mig visst aldrig!
Nu har ja målat HELA spjälsängen i ett kör... så nu kan ja knapt gå från soffan till toan för mina höfter gör så ont *ja e inte så smart ja*
Nu ska den torka i 16 timmar å sen ska ja göra en strykning till, sen är den klar
Men det är såå typiskt mig, sa ju att ja skulle ta en sida i taget just för att ja visste att ja skulle få ont men när ja väl börjat så kan ja ju inte sluta å vips så hade ja tagit hela... men fin blev den!
får skylla på att ja är blond ![]()