• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-04-08 22:23:17 följande:
    kanske passa på att träffa mig nåt om du har tid.. Har gjort så fint på sängen nu.. skrivit dit namnen på båda sönerna med födelseår så på ena sidan står det nu 20William08 & på andra 20Molgan09, så nu ska jag bara köpa färg o pensel o sätta igång o måla..
    Ja, det skulle vi kanske kunna göra.. Ska fika med förstagångarna (hehe) vid 13, men någon gång efter det kanske? Sängen blir jättefin f ö! :D
    i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-04-08 22:26:54 följande:
    Ja, det skulle vi kanske kunna göra.. Ska fika med förstagångarna (hehe) vid 13, men någon gång efter det kanske? Sängen blir jättefin f ö! :D
    jeeeaj va skoj... nä vars nu ska jag inte va ironisk... host harkel.. kan ju höras av, ska ner på stan o köpa färg iallafall så kanske kan mötas upp nånstans om det är bra väder o så..
  • Fru T
    Apipoulai skrev 2009-04-08 20:42:50 följande:
    ne köpte ingen, fanns andra som ja fastna för me å dessutom är det välldigt tomt på mtt konto så blir att handla när mannen är med. Kanske i morron eftersom vi ska ta en sväng på ikano då, mannen har blive för tjock för sina jeans
    Bf 30e Maj
  • JePaLuLi

JAAAAAAAAAAA!
    GUldet rä hemma i Karlstad. Fan vad glad jag är. Har grinat som en tok
    Skulle så gärna vilja vara där nu... *Drömmer mig tillbaka till det gamla ljuva livet*
    Men jag hoppas vi kan åka dit imorgon!

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-04-08 22:29:14 följande:
    jeeeaj va skoj... nä vars nu ska jag inte va ironisk... host harkel.. kan ju höras av, ska ner på stan o köpa färg iallafall så kanske kan mötas upp nånstans om det är bra väder o så..
    Ja, det kan vi absolut göra. :)
    i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • Fru T

Ja fick nå bryt förut å börja storböla, mannen bev såklart helt förskräckt å försökte få ur mig va det va, om ja hade ont eller så men ja visste ju inte själv så ja kunde inte svara, förutom att börja asgarva å tjuta ännu mer om vartannat {#lang_emotions_cry} OJ va ja känner mig som en gravid kossa nu...

I natt vaknade ja förästen me ett ryck av att ja hade andnöd, det va jättehemskt å fick nästan panik, gick å satte mig en stund på balkongen tills de kändess bättre sen fick balkongdörren me stå öppen rästen av natten (fönstret e redan öppet dygnet runt)... Slumrade på soffan vid 18 tiden å vaknade likadant där med ett ryck av att ja inte kunde andas

sjuukt jobbigt!!

Det jobbiga är att ja har grymt lätt att börja hyperventilera när ja blir lite orolig eller rädd så ja hoppas det inte fortsätter å speciellt inte att det händer när ja sover själv som i natt, nu är mannen hemma i två nätter som tur e...

Bf 30e Maj
  • Marayah
    JePaLuLi skrev 2009-04-08 22:33:06 följande:
    JAAAAAAAAAAA! GUldet rä hemma i Karlstad. Fan vad glad jag är. Har grinat som en tok Skulle så gärna vilja vara där nu... *Drömmer mig tillbaka till det gamla ljuva livet* Men jag hoppas vi kan åka dit imorgon!
    Men ja blev deppad när ja såg att de var hockey på femman. Greys Anathomy blev juh inget av ikväll för detta!!
    Men ja e glad för din skull såklart.
    Marko 031103, Filip 080621
  • Fru T
    Marayah skrev 2009-04-08 22:41:52 följande:
    Men ja blev deppad när ja såg att de var hockey på femman. Greys Anathomy blev juh inget av ikväll för detta!! Men ja e glad för din skull såklart.
    hehe ja me! Ja skrek rätt ut: VARFÖR KAN DOM INTE VISA DEN JÄVLA SKIT HOKEYN PÅ KANAL 9 FÖÖÖR  
    Bf 30e Maj
  • Leos och Vincents mamma
    Marayah skrev 2009-04-08 22:41:52 följande:
    Men ja blev deppad när ja såg att de var hockey på femman. Greys Anathomy blev juh inget av ikväll för detta!! Men ja e glad för din skull såklart.
    Ja, jag som inte tittar på hockey, blev skitarg för att det inte var nåt DH igår o grey idag.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Leos och Vincents mamma

Nu har jag betalat min återträff med högstadiet, så den 9 maj ska jag o Lillisen ut på Otten o festa o träffa våra gamla skolvänner

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!