VI från Linköping Del 3!!!!
Då försöker vi på nytt då.
Här är tilläggstråden där vi skriver in våra "medlemmar"..
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html
Då försöker vi på nytt då.
Här är tilläggstråden där vi skriver in våra "medlemmar"..
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html
JAAAAAAAAAAA!
GUldet rä hemma i Karlstad. Fan vad glad jag är. Har grinat som en tok
Skulle så gärna vilja vara där nu... *Drömmer mig tillbaka till det gamla ljuva livet*
Men jag hoppas vi kan åka dit imorgon!
Ja fick nå bryt förut å börja storböla, mannen bev såklart helt förskräckt å försökte få ur mig va det va, om ja hade ont eller så men ja visste ju inte själv så ja kunde inte svara, förutom att börja asgarva å tjuta ännu mer om vartannat
OJ va ja känner mig som en gravid kossa nu...
I natt vaknade ja förästen me ett ryck av att ja hade andnöd, det va jättehemskt å fick nästan panik, gick å satte mig en stund på balkongen tills de kändess bättre sen fick balkongdörren me stå öppen rästen av natten (fönstret e redan öppet dygnet runt)... Slumrade på soffan vid 18 tiden å vaknade likadant där med ett ryck av att ja inte kunde andas
sjuukt jobbigt!!
Det jobbiga är att ja har grymt lätt att börja hyperventilera när ja blir lite orolig eller rädd så ja hoppas det inte fortsätter å speciellt inte att det händer när ja sover själv som i natt, nu är mannen hemma i två nätter som tur e...
Nu har jag betalat min återträff med högstadiet, så den 9 maj ska jag o Lillisen ut på Otten o festa o träffa våra gamla skolvänner ![]()