• dinana

VI från Linköping Del 3!!!!

Familjetrollet skrev 2009-04-02 17:00:33 följande:
    välkommen hit
    Mm. Ja, vi får väl se hur det blir. Tycker min högerhand har börjat att svullna nu.. kanske baar inbillning.
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-04-02 18:15:16 följande:
    kan du inte fota båda dina händer så vi kan se om din ena hand är svullen.begär att de kollar dig imorgon om du inte blir bättre ush för att packa.fann pappren från mitt MA,kunde så klart inte låta dem vara utan läste dem.ush villka lögner läkaren skrev.och så klart gick HSAN på läkaren lögner,han hade inte ens skrivit att barnet hade kommit ut innan skrapningen,eller att de hade lagt vårt barn i städrummet framför oss osv*ledsen* egentligen skulle jag överklagat,men det orkade jag inte pga chocken och sorgen. den 10/4 är det 3 år sedan vår kotte lämnade oss. ush för påsken i år. känns inte kul att sitta och fira på en "dödsdag"
    haha, sambon säger att jag bara inbillar mig. han ser då ingen skillnad på mina händer.

tråkigt att ni skall behöva gå igenom sådant. här har jag ju också ett x men det var den 17/8 och det blir 4 år i år. jobbigt att tänka på. tänk! undrar vad man hade gjort idag om det hade slutat annorlunda då.

fick ni någonsin veta varför det blev missfall?
  • dinana
    Fru T skrev 2009-04-02 20:22:41 följande:
    hittat skötväskan ja vill ha nu (läs SKA ha) ÄNTLIGEN mannen höll på att ramla baklänges när ja berätta vad den kosta Ju ju BeTween + BeConnected
    De är fina, men inte så hållbara... jag hade en JujuBeAll innan.
  • dinana
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-04-02 19:57:57 följande:
    Idag fick vi plats på den förskola som vi ville ha så nu är jag så enormt lättad! I eftermiddags åkte vi ner på stan och hämtade mina nya glasögon, ett par lila från Dior, jätteläckra cellgifterna har försämrat min syn så.... sen tog vi en glass på "Bosses glassbar" och tog en promenad hem i det underbara vädret! Har ni varit ute och njutit av vårsolen?
    Åh, vad roligt för er! Det är trevligt med nya glasögon, jag kpte ett par nya för ett par veckor sedan också, ett par lila/mörklila Prada-glasögon, billliga fast de var märkesglasögon så jag vart nöd. 

Vi har spenderat i stort sätt hela dagen ute, förutom att jag sprungit fram å tebax mellan datorn och uteplatsen. Dottern nsåg ju hur roligt det var att leka i sandlådan igår så nu lär man ju få spendera resten av sommaren där ute.
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-04-02 19:35:13 följande:
    fick inte veta det.barnet hade ingen navelsträng.men bm på efterkontrollen sa att barn kan slita av navelsträngen.ångar att jag inte kollade könet. huga vad trööögt tradera går ikväll.bilderna tar en evighet
    Ja, det är mycket man ångrar sig.. men får ju se tillbaka på sina små änglar som  just det. Inte många som vet om att jag varit gravid innan Molly.. men jag ville inte att alla skulle veta om det. "tyvärr" så hade vi ju berättat det för närmaste släkten bara några veckor innan x:et så det var rikitgt jobbigt då.
  • dinana

Godmrogon.... vilken underbar morgon man vaknade med idag. Dottern nästan sprang till dagis (jag fick bära henne de sista hundra meterna dock). Har fått tillbaka delar av känseln i handen nu, men skall ringa ner på en gång till BM.

• dinana
    Familjetrollet skrev 2009-04-03 08:30:14 följande:
    idag har de som har hand om gräsmattorna fått vårkänslor.de klipper gräset här utanför.*skratt*
    Det var som här igår då.. då hade de fullt upp här utanför med att sopa gatorna och de bjöd på fika och donade. Riktigt trevligt med sådana dagar. Molly hon satt och lekte i sandlådan från 11-14.
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-04-03 09:26:12 följande:
    ja man får hoppas att de sopar bort gruset.här är det stora grushögar överallt.lillan har lyckats snubbla och skrapade upp både knä och händer rejält i förrgår. skönt att du mår bättre idag
    ja visst är det skönt, trodde aldrig de skulle komma och ta bort gruset.

har ingt till KH och de bad mig ringa förlossningen, som i sin tur sa att det inte var deras avdelning utan att jag skulle ringa vårdcentralen istället. så ja, jag får väl ringa dit istället.
  • dinana

Här går städning bort... jag får sitta här i min fåtölj...

• dinana

Följer gärna med.. men frågan är om man orkar... måste till hm och byta en mössa jag köpte på HM... det var ju hål på den =(

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!