VI från Linköping Del 3!!!!
När jag var yngre så hade jag lite olika "förlamning" här och där i kroppen som ingen kunde förklara.
Jag är nog också en A, men om det är plus eller minus kan jag inte svara.
Har ingen aning syster som sjunger, eller jo en storasyster som sjunger i Caroline af Ugglas kör då, men däremot har jag en svåger som sjunger i hårdrock band sen ett par år tillbaka... det är typ det jag vet om honom... tonåringar kan man ju aldrig ha koll på.
Vi får nog köra på Buggan så länge, så vi avgör sen om det behövs en syskonvagn. Det är ju inte aktuellt just nu. Det är ju sam sagt mycket smidigare med en enkelvagn än en syskonvagn. P&T går ju bort här, även om den tar mindre plats... den är dock för dåligt byggd och tål inte många vändor.
Får lära dottern att cykla istället så för hon åka på den =D *haha*
så då vart man uppe igen.. men har fortfarande ingen känsel i högerhanden.. =(
Pratade förresten med barnmorskan innan och distriktsköterskan och de tyckte jag skulle avvakta och se om det blev bättre.. om det inte försvann eller blev värre så skulle jag höra av mig igen. Kan dock inte påstå att jag känner någon skillnad nu mot innan. Kansek lite mer bortdomnad nu i så fall. Så jag ringer nog imorgon igen så kanske man kan komma in och undersökas.