• dinana

VI från Linköping Del 3!!!!

Då hoppar man väl in i tråden igen.. guu så trötter jag är. Gick en sväng till IKANO, men kan säga att det blev en kortis, för jag var verkligen helt slut efter den lilla promenaden. Underbart väder när man gick dit, men när jag skulle hem så öste regnet ner. Visst det hängde ju lite i luften när jag gick bort.... men men...

Extra jobbigt idag när man inte kan slänga ut ungen.. så nu springer hon från dörr till dörr fram å tillbaka. Undrar när sambon kommer hem

Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • dinana
    JePaLuLi skrev 2009-04-08 16:58:38 följande:
    Jag hoppas innerligt att du inte menar det där!
    Vaddå, får man inte vara trött på en dotter som river lägenheten? Humm.. skulle jag älska henne mindre för det... nu hänger jag inte med riktigt. Fast så är jag ju gravid i 31 månaden så jag är väl rätt seg nu. Har varit ute å lekt med henne sen sju i morse... fattar inte vart hon får alla energi ifrån. Hon har inte sovit ännu, inte jag heller.. me jag var blev trött vid 12-tiden så hade gärna sovit en stund då... men men....
  • dinana
    Firstandhappy skrev 2009-04-08 17:08:50 följande:
    Nu finns det en före bild i Molgan mappen på sängen... Skynda att titta...
    Inte för att låta taskig, men jag föredrog den träfärgade sängen före den vita... kanske för att jag är så less på alla vita möbler här hemma som i nu läget är fulla med kritstreck och så.... och att damm syns så otroligt tydligt på vitt.
  • dinana
    JePaLuLi skrev 2009-04-08 17:16:41 följande:
    Jo men att skriva att man vill slänga ut ungen klingar inte så fint i mina öron iaf. Det beror väl på hur man uttrycker sig och jag skulle aldrig ens få tanken på att skriva så där.
    Hehe, ja man får väl tolka det som man vill... =)
  • dinana

Nej fy fan, ny blir jag ju galen på grannen... inte nog med att de brukar stå å röka ute på sin altan, nu håller de på å grillar.. och eldar med nått jävla gifttändvätska... hela lägenheten stinker.... stinker verkligen giftig rök.

• dinana
    Mizzz skrev 2009-04-08 19:25:06 följande:
    Nästa gåmg: ring brandkåren och säg att du tror att det brinner hos grannen...
    Haha, ja det skulle man ju nästan göra..... fast vet inte om jag skulle våga
  • dinana
    Apipoulai skrev 2009-04-08 17:50:20 följande:
    Nu har jag joxat med mobilen och fått över bilden, snabbt gick det inte. :( Men söta är dem. :)
    O så söta... vart hittade du dessa?
  • dinana

Här har man ju alltid haft katt. Det var ett måste när jag flyttade hemifrån. Mina katter skulle med. Skulle barnen bli allergiska däremot så får man väl göra sig av med dem, men den risken är ju väldigt liten när man lever med katter dagligen =) Här sover alla i samma säng =) Kaniner har vi också tänkt att skaffa, men det får vänta tills Molly är lite äldre och lite mer ansvarsfull (typ 5 år minst). Vi får nöja oss med att gå å klappa vädurarna på IKANO.

• dinana

Angående vädret så pratade de ju om uppåt 20  grader i helgen, så det hoppas jag på nu. Blir att packa ned shortsen och flipflopsen.

• dinana

Här är man nog bara allergisk mot dumma frågor.. *haha*

Är så trött på folk som inte betalar vad de budar på på Tradera... jag menar när man budar så har man ju gått in i ett avtal som skall följas, så varför inte höra av sig (ringa eller maila)... nej nej... *blir tokig* Och det enda man som säljare kan göra är att lämna ett negativt omdöme... nej, fy sjutton vad trött jag är på Tradera.

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!