• Fru T

VI från Linköping Del 3!!!!

dinana skrev 2009-04-15 14:47:19 följande:
    Det är ett superbra schampo!!! Kostar nog 800 kr/flaskan, men jag köpte det mest på skojs skull för att det var många som rekommenderat det. Det är väldigt drygt, men så har jag ju haft lite andra schampon under tiden också då jag har haft silverschampo till det blonda håret. Nja, nu kanske, jag vet inte riktigt... men jag har alltid haft tjockt hår innan. Men jag tror det har slitits en del när jag blonderade det.. Men nu har jag ju i stort sett klippt av allt det blonderade.... Jo, fast det är ju bara småflaskor där...
    I norrköping finns det en butik som heter hårvårdsbaren där hittar du alla dessa "märkesschampon" lite billigare än hos frisören å dom har även dom stora flaskorna.
    Ligger i Lindén (mitt uppe på stan)
    Du använder väll inte silverschampi dagligen hoppas ja för då sliter du nåt enormt på håret, det ska användas max 1gång/veckan

Ja köper alltid mitt schampo där. använder loreal professional "shine blond" 500 ml med pump å det räcker 3-5 månader beroende på hur långt mitt hår är. kostar 235 hos frisör å 179 på hårvårdsbaren.

Du han söka på deras sida för att se om dom har ditt schampo, där ser du även vilka storlekar dom har och vad det kostar http://www.harvardsbaren.se/index.html
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T

såg nu att dom öppnat i MAXI- huset me (nkpg´s svar på IKANO - huset)

• Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-04-15 19:06:07 följande:
    Jo det är jag väl medveten om. Men jag menade att jag aldrig hört om det när nån har cyklat med sitt barn.
    Det är ju samma snack om att vända barnen framåt i vagnen tidigt, att vinden i ansiktet skulle kunna förvåra andningen...

min mamma har alltid cyklat tidigt me mina syskon så ja tror inte det är nån fara
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-04-15 19:28:04 följande:
    Ja det är så mycket snack om allt Linus sitter framåt nu och det går jättebra. Han sa själv ifrån att han inte vill ligga ner mera så han verkar redo
    Ja ellerhur

sen skulle JAg inte vända ett så litet barn framåt om det va en singelvagn det handlade om men med syskonvagn så är han ju inte själv liksom...
  • Fru T

Så då va spjälsängen invigd då, hittade Nisse där nyss å han såg välldigt frågande å förvånad ut när ja fråga va han låg där för den är ju inte änns bäddad så det borde ju va mysigare å ligga i stora sängen å mysa med täcket som han brukar...
    Han såg lite ut som han tänkte "ja jaa vet inte, ja bara hamna här" {#lang_emotions_tongue_out}

• Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-04-15 19:49:35 följande:
    har ett UrrBurr som ockupperar vaggan här med....
    Då är den varm å mysig till bebis sen
  • Fru T
    Apipoulai skrev 2009-04-16 12:56:47 följande:
    Hej å hallå!Jag dyker upp!Men vad tror ni jag gjort på min to-do-lista... Inget, jo tvättar gör jag för fullt.Däremot har jag skrivit ett matchreferat, deklarerat samt mailkonverserat med en svägerska med mera som inte var lika viktigt (undantaget deklartionen). Jag hatar min odriftighet och förmåga att skjuta upp saker till sedan. *blä*
    ja brukara säga:

Gör inget idag som du kan göra i morgon
  • Fru T

Jag kanske dyker upp, beror lite på om mannen ska träna å om grannen tittar in, har för mig att hon sa att hon skulle det igår men ja har ju minne som en guldfisk.

Men står ja inte där så kommer ja inte så ni behöver inte vänta å skulle ja va sen å komma ändå så letar ja bara upp er

• Fru T

Min man blir alltid vansinnig på dessa, vare sig han är i tjänst eller ej. Spec dom som stryker omkring å lurar folk att köpa kattguld! Han ringer å tipsar polisen om vart dom befinner sig direkt (vilket alla borde göra) Han känner ju igen dessa idioter på lång väg...
    Om ni blir "attakerade" på tex maxiparkeringen av en tant som vill sälja så kika er gärna omkring efter en bil där det sitter en gubbe i å ta reg nr å ring å tipsa polisen, det uppskattas!

• Fru T

Låter som en toppendag tycker ja!

ja så snart som möjligt vore ju bra för min del å tar gärna med mig mannen å då ja antar att det är helgdag som är aktuell så bör det ju vara en helg då mannen inte jobbar för annar så sover han till 15-tiden.

Jämna veckor = lediga helger här...

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!