VI från Linköping Del 3!!!!
dinana skrev 2009-04-15 14:47:19 följande:
Det är ett superbra schampo!!! Kostar nog 800 kr/flaskan, men jag köpte det mest på skojs skull för att det var många som rekommenderat det. Det är väldigt drygt, men så har jag ju haft lite andra schampon under tiden också då jag har haft silverschampo till det blonda håret. Nja, nu kanske, jag vet inte riktigt... men jag har alltid haft tjockt hår innan. Men jag tror det har slitits en del när jag blonderade det.. Men nu har jag ju i stort sett klippt av allt det blonderade.... Jo, fast det är ju bara småflaskor där...
I norrköping finns det en butik som heter hårvårdsbaren där hittar du alla dessa "märkesschampon" lite billigare än hos frisören å dom har även dom stora flaskorna.
Ligger i Lindén (mitt uppe på stan)
Du använder väll inte silverschampi dagligen hoppas ja för då sliter du nåt enormt på håret, det ska användas max 1gång/veckan
Ja köper alltid mitt schampo där. använder loreal professional "shine blond" 500 ml med pump å det räcker 3-5 månader beroende på hur långt mitt hår är. kostar 235 hos frisör å 179 på hårvårdsbaren.
Du han söka på deras sida för att se om dom har ditt schampo, där ser du även vilka storlekar dom har och vad det kostar
http://www.harvardsbaren.se/index.html