• Fru T

VI från Linköping Del 3!!!!

Firstandhappy skrev 2009-04-17 18:07:25 följande:
    nä nu ska det grillas...oh sanna gissa om jag fyndade sen när du hade gått, hittade massa mer finfina saker att köpa.. men bara till mig..
    Åh ja vill me ha grillat!!
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T

mumma världens bästaste man kom hem från jobbetå hade me sig revbensspjäll å potatissallad till mig så nu har ja svullat

han käkar ju Plaza innan han börjar sitt pass...

Snaaart hommer Hanni voffsen

• Fru T
    Vår förra Vovve HanniHanni den underbara han är snart 5 men är fortfarande som en valp i huvet...
  • Fru T

Vi ska köpa en Nikon, jag tycker vi kan nöja oss me en D60 men mannen vill gärna ha en D90

Jag vill nämligen ha en filmkamera med å då är det ju bättre att köpa en D60 som duger mycket bra. Än köpa en D90 som det går att filma med åsså...

Men mannen ska sätta sig å jämföra å i slutändan så blir det hans val men ja har ju sagt mitt iallafall....

Vi har en kompis som har en D40 som hon är jättenöjd me å den ska vi låna hem snart så vi har en bättre kamera me till förlossningen för vår lilla gamla digitalkamera är bara fööör tråkig...

• Fru T

haha ja ringde mannen å bad han köpa hem en glass till mig så säger han att han funderar på att byta årsmodell..... för ja börjar bli för dyr i drift

Men då förklarade ja för han att då får han ju byta till nån som är äldre å det ville han ju inte så han beslutade sig för att stanna kvar

• Fru T

åååå ja måste bara berätta

Mannen är en motorcykelkille å nu när våren är här så saknar han sin massor... I morse när han låg å sov så låg ja å kolla lite på han å helt plötsligt så Wrooomar det förbi en motorcykel utanför fönstret.

Å vad gör mannen, joo han låter WROOOM å får ett stort smiil på läpparna snacka om att ja höll på att börja garva

• Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-04-18 15:35:43 följande:
    det va ju trevligt, hahahaha, de äldre modellerna drar även mer i underhåll o reparation än de yngre...Jag brukar säga till min med att jag ska byta till bättre modell, en som inte är kombi, sliten och rostig... han brukar bara titta konstigt på mig, förstår inte varför??
  • Fru T

Ja har min man hemma en lördagskväll för en gångs skull

• Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-19 10:20:24 följande:
    Ok, fick för mig att du var i vecka 35 typ.
    Jag går in i 35 idag
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-04-19 10:13:03 följande:
    massa värk i magen, illamående, trycker ner mot bäcknet o huvudvärk..blir det inte bättre till lunch funderar jag på att ringa hem daniel o ev ringa förlossningen, eller ev avvakta till imorgon o ringa kvinnohälsan. känner mig allmänt konstig.
    Fyy vad hemskt du har det

Ja tror min lilla har eller åtminstonne håller på att fixera sig, det iiilar som fan å trycker neråt... Men ja har fortfarande sluppit revbensträffarna

Ska ju till bm på fredag igen så då får ja se hur hon ligger där inne... igår va det så livat å spetsiga delar som stack ut lite här å var samt att det kändes som hon skulle gräva sig ut så ja ville bara att hon skulle ta å komma ut nuuu... Det här med att vara gravid är verkligen inte min grej
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!