• Fru T

VI från Linköping Del 3!!!!

Firstandhappy skrev 2009-04-19 10:31:25 följande:
    hjärnstillestånd!!har ingen telefonkatalog o kommer fan inte på vad jag ska söka på!!kan nån hjälpa mig med nummret till förlossningen?
    har lappen på kylskåpet..

223171
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T

ja tyckte ju det såg ut som min mage sjunkit när ja såg korten förra veckan å den här veckan har Tedde komenterat det flera ggr å igår va mamma här å det första hon sa va att magen hade sjunkit så då kan ja ju inte inbillat mig

• Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-04-19 10:35:09 följande:
    ska med dit på fredag.. ja från o med nu får den gärna komma när den är redo..sista 5 veckorna kan vara en riktig pina... nu ska den ju bara tjocka till sig..*läs med ironi*
    hehe ja säger likadant, att den ska tjocka till sig asså

när ska du dit? ja ska va där 11
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-04-19 10:37:06 följande:
    ja, ska ringa nu... fick ju nummret av Fru T.. spank you love...
    Säg till om du behöver hjälp me nått... ja sitter ju ändå bara här å lyssnar på när mannen snarkar...
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-04-19 10:39:01 följande:
    mellan 8-10, ska dricka socker... IGEN...
    aaah va trevligt
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-04-19 10:48:57 följande:
    ringde o pratade med dom iallafall..sa samma som jag tänkte... kan bli så här på slutet, ska ta alvedon, vila o ringa bm på måndag om det inte blir bättre, annars fungerar kontrollen på fredag..
    Ja men då har du ju ringt å paratat me dom iallafall å det är ju bättre att ringa tio gånger för mycket än en gång för lite liksom

Hoppas du får det lite bättre å kan vila lite!
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-04-19 11:17:40 följande:
    ja absolut, när det gäller mina 2 små tar jag inga som helst risker, vare sig de är födda eller inte..men, som sagt nu blir det sängläge o mys med sonen, kolla på tv i sängen o äta glass, vänta på att pappa kommer hem o tar hand om oss båda..ska hämta skötbord idag med... trevligt..
    Det gör du helt rätt i!

Ja känner att mina ögon håller på att falla ihop så ja ska lägga ifrån mig datorn å somna i soffan en stund...
  • Fru T

Nu har ja vaknat för andra gången idag dääääm va trött ja va efter att ja käkat frukost!

• Fru T

här hände det inte mykke idag inte....

• Fru T

eeeeh hur känns Sd å förvärkar å huur känns värkar å VART känns det osv...

Ja har ooont så ja inte kan röra mig nästan en si så där 3-4 gånger den senaste halvtimman (?) det sitter liksom på högersidan av magen... å så spänner det lite överhuvetaget...

Ja har nu tagit en alvedon å intar liggande läge, sätter ja mig upp å lutar mig frammåt så kommer det direkt (eller när ja försöker röra på mig överhuvetaget)

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!