• Fru T

VI från Linköping Del 3!!!!

vetekudde har inte hunnits införskaffas en nu då ja fick slänga den gamla för den började lukta äckligt... Får se till att köpa en i veckan, vet ni vart man får tagi i dom relativt billigt??

Det liksom stramar å spänner så ja tar nog å sätter mig å duschar en stund kan det komma /kännas mer när man rör på sig för det gör det...

Mannen åkte iväg till jobbet precis, lite halvt nojjig å blev sur på mig när ja skratta {#lang_emotions_tongue_out}

Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T
    Maria84 skrev 2009-04-19 20:46:20 följande:
     Jula har rätt billiga, tror vi gav 69:- för våra.
    Aah tack då ska ja kolla där!!
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-04-19 20:50:03 följande:
    ja det kan kännas mer när man rör på sig..har du inte ris hemma o en vanlig strumpa.. fungerar bra..släng ris i strumpan, knyt ihop, stoppa i micron med ett glas vatten o kör..Har du nån att ringa som kan köra dig om det skulle köra ihop sig???
    Heheh husmorstips är bra skit

Jadå mannen brakar hem me ett buller om ja ringer
  • Fru T
    Maria84 skrev 2009-04-19 20:55:10 följande:
    Ja det stämmer ju verkligen inte på alla. Syrran stämde det ju på men det var ju hon det Med de andra två har det inte varit surt utan då var det gelebåtar istället Fick skicka iväg sambon ett antal ggr för att köpa det då
    Ja har inga speciella behov, förutom iskallt vatten då sen äter ja det som är gott för stunden... assköönt!
  • Fru T
    Maria84 skrev 2009-04-19 20:59:14 följande:
    Det är skönt Och vatten blir ju ett billigt behov
    Ja å Nyttigt!
  • Fru T

Ne men om ja skulle ta å duscha lite då!

Fy på er att börja skriva nuu, ja fastna ju....

• Fru T
    Skorpan08 skrev 2009-04-19 21:13:45 följande:
    Fru T: Hoppas det hjälper med en dusch. Du får förklara för lilla fröken att det är mycket varmare och skönare inne i magen. Hon kan stanna kvar där inne ett par veckor till iaf tycker jag. Det är ju inge kul att vara kvar på BB under en längre tid.Här har vi haft 15-årskalas idag. Mina smörgåstårtor blev mycket uppskattade, både till utseende och smak. Det är alltid kul att få beröm för sin matlagning.
    Det har lugnat ner sig lite men nu känns det mäst ömt, å dessutom så tycker lilla fröken att det är välldigt kul att trycka sig utåt just där me det smärtar fortfarande till till å från men håller inte i sig lika länge...
    Tror hon är lika rastlös å otålig som mamma sin...
    Men som du säger så iallafall ett par veckor till får hon allt ta å hålla sig sen är hon ju "klar så då är hon välkomen när hon vill sen...
  • Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-19 21:20:11 följande:
    Är bebisen fixerad ännu? För annars kan det vara det som du känner. För så kände jag när Leo fixerade sig. Fick skitont o kunde knappt gå på en hel dag.
    Nje det vet ja inte tror hon åtminstonne håller på då det ilat å tryckt neråt de senaste dagarna, det här sitter längre upp... Får se vad bm säger om det hela på fredag men ja tror fixeringen är nära...
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-04-19 21:30:18 följande:
    Ok, då kommer det nog för Patrik hade fått sitt. Båda mina har fixerat sig runt v. 30 så det behöver ju inte betyda nåt. Men det kan ju vara anledning till att du har ondare än vanligt förstås.
    Va hos bm i v.32 senast å då va hon inte fixerad men låg me huvet neråt...

Nepp ta en liten kvällskiss me vovven å krypa ner i sängen sen...
  • Fru T

Har nog haft en del SD natten igenom då magen vart stenhård till å från, men det onda släppte.
    å så har ja vart uppe å kissat säkert en sju gånger

Idag ilar å trycker det neråt ännu mer, kan det inte bli fredag nuuu..

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!