Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

VI från Linköping Del 3!!!!

thelifesaviour skrev 2009-04-08 15:21:23 följande:
    Haha, ja, jätteviktiga!Men nu ska jag snart hoppas upp på cykeln (vad är det här för väder?!) och cykla till campus för att åka bil till Norrköping och sitta på fyra timmar långt möte. Jag är alldeles för trött för sådant. Men pengar pengar pengar!
    skitväder på ren östgötska*skratt*
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-04-08 16:49:38 följande:
    Då hoppar man väl in i tråden igen.. guu så trötter jag är. Gick en sväng till IKANO, men kan säga att det blev en kortis, för jag var verkligen helt slut efter den lilla promenaden. Underbart väder när man gick dit, men när jag skulle hem så öste regnet ner. Visst det hängde ju lite i luften när jag gick bort.... men men... Extra jobbigt idag när man inte kan slänga ut ungen.. så nu springer hon från dörr till dörr fram å tillbaka. Undrar när sambon kommer hem
    hon är verklig en liten busig tös.barn brukar vara rätt så busiga mellan 2-3 år,mycket spring i benen har de allt.här har man haft möte ang sonen.inget skojigt möte.
    hoppas du mår bättre idag och att du får vila lite emellan
  • Familjetrollet

Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-04-08 19:33:06 följande:

apipoulai: ååå vilka söta pyjamasar sån skulle lilla N haft allt bra med er? Själv är jag uppe i dalarna nu har fikat med en kompis idag, han har inte sett N tidigare (bara på kort) och han tyckte att hon var sååå söt och charmig på fredag ska vi till falun och äta påskmiddag med mina föräldrar och syskon med respektive ska ni äta någon påskmat?
    lilla N är en riktig solstråle.ni får ha en riktigt trevlig påsk med era nära och kära
  • Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2009-04-08 15:29:34 följande:
    hahahahaha o jag som släppte ut katten idag!!!
    den kissen blev nog inte så glad*skratt*blöta katter ser förskräckliga ut.
  • Familjetrollet
    thelifesaviour skrev 2009-04-08 20:26:28 följande:
    Men herreguuud, sitter på fullmäktigemöte och vi är inte beslutsmässiga och det betyder att jag som beslutssekreterare inte behöver vara här, men vi är i Norrköping och jag kan inte ta mig hem. SURT. Och inget godis har jag.
    fy vad trist.har du långt till tåget?sänder dig lite tröstkramar
  • Familjetrollet
    thelifesaviour skrev 2009-04-08 20:40:02 följande:
    Ja, tyvärr har jag en bit till tåget. :(
    trist att du inte kommer hem.hoppas du slipper sitta och uggla i många timmar
  • Familjetrollet
    Skorpan08 skrev 2009-04-09 06:37:01 följande:
    Godmorgon!Idag får ni hålla tummar och tår för Elin. Vi ska på UL av hennes hjärta. Hoppas ju självklart på att andra hålet vuxit igen nu.Efter det blir det dagis för henne. Och jag får hem två av dom stora tjejerna, underbart!
    jag håller både tummar och tår för lilla elin
  • Familjetrollet
    SmileyMalin skrev 2009-04-09 07:06:12 följande:
    håller verkligen tummarna! Nellie hade också ett hål i hjärtat när hon föddes men det hade växt igen när hon var runt 7-8 månader.Hoppas det går bra för er, inte kul för småttingar att behöva ligga still så länge!
    det verkara var rätt vanligt.sägs vara ärftligt.både jag och sonen föddes med hål mellan hjärtkamrarna.som tur var växte de ihopp innan 3-4 års ålder.
  • Familjetrollet

ush trist väder idag oxå.blir till att stanna hemma och fortsätta sy.sen ska man en snabbis till resecentrum och lämna av sonen som ska hem.vad ska ni andra hitta på?

• Familjetrollet

Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-04-09 08:37:14 följande:

Hej hur är det med er då? Allt väl?

Ja det är hon verkligen jag får säga tack desamma, hoppas ni får en trevlig påsk! Hur går det med packningen?
    tack detsamma.packningen ligger nere just nu.har haft småvärk sista veckan så jag vågar inte böja mig/sitta på huk
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!