Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

VI från Linköping Del 3!!!!

JePaLuLi skrev 2009-04-02 17:21:56 följande:
    Du får anmäla dig till Diagnos okänd, där kan de ju få fram det mesta!
    haha gjorde det mest på skoj.men jag skrev inte ens hälften av alla "fel"som kroppen har.börjar bli jobbigt med värk som kommer och går.sist när mensen var borta i ca 60 dagar så trodde bm att jag var i klimateriet pga mina svettningar,svimanfall osv

fick kolla mitt imunförsvar för ca 1 år sedan då jag alltid fick bihåleinfektion/halsfluss och öroninflammation minst 4 gånger per år.men de fann inget galet och sedan dess har jag vart "frisk"

ska ta tag ang värken efter flytten och se om nån läkare på vc kan hitta felet.
    Firstandhappy skrev 2009-04-02 17:19:52 följande:
    fy, farligt att åka iväg till ikea o babyproffsen, kommer alltid hem med en massa saker..  dock ite så dyrt denna gången då vi bara skulle kolla, snacka om att man kan avsky ikeas vägghängda skötbord... blääää
    ja det blir så ibland.

såg ni skämtet i gratistidningen igår?.graflunds skulle börja med mjölkkran i kylskåpet*HAHAHA*
  • Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2009-04-02 17:35:42 följande:
    DET... skulle jag betala hur mycket som helst för... fan va bra med en mjölkkran direkt i kylen..
    ja men den tanken skulle ta plats så mycket mjölk som vi dricker här*skratt*
  • Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2009-04-02 17:47:20 följande:
    min tanke är att det bara finns en kran som är kopplad till ledningar med mjölk så man slipper även tankar, bara koppla på den mjölken man vill ha o sen betala en fast månadskostnad o få mjölken direkt i kylen..
    ja det skulle faktiskt vara rätt så bra
    dinana skrev 2009-04-02 17:46:32 följande:
    Mm. Ja, vi får väl se hur det blir. Tycker min högerhand har börjat att svullna nu.. kanske baar inbillning.
    kan du inte fota båda dina händer så vi kan se om din ena hand är svullen.begär att de kollar dig imorgon om du inte blir bättre

ush för att packa.fann pappren från mitt MA,kunde så klart inte låta dem vara utan läste dem.ush villka lögner läkaren skrev.och så klart gick HSAN på läkaren lögner,han hade inte ens skrivit att barnet hade kommit ut innan skrapningen,eller att de hade lagt vårt barn i städrummet framför oss osv*ledsen*

egentligen skulle jag överklagat,men det orkade jag inte pga chocken och sorgen.
    den 10/4 är det 3 år sedan vår kotte lämnade oss.

ush för påsken i år. känns inte kul att sitta och fira på en "dödsdag"
  • Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2009-04-02 18:33:07 följande:
    vill absolut inte förringa din sorg eller någon annans för den delen, men tänker bara på att du har X antal andra barn (skriver x eftersom jag inte har en aning om hur många eller få det är) som faktiskt behöver en mamma som kan fira saker inklusive påsk även om det är en dödsdag..
    ja vi ska fira påsk.makens mamma gick bort även den 10/4 ett par år innan.vi ska hälsa på maken son i påsk då han fyller år.klart är man glad över de barn man har,men det barn man har förlorat får man leva med hela sitt liv.
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-04-02 19:11:55 följande:
    haha, sambon säger att jag bara inbillar mig. han ser då ingen skillnad på mina händer.tråkigt att ni skall behöva gå igenom sådant. här har jag ju också ett x men det var den 17/8 och det blir 4 år i år. jobbigt att tänka på. tänk! undrar vad man hade gjort idag om det hade slutat annorlunda då. fick ni någonsin veta varför det blev missfall?
    fick inte veta det.barnet hade ingen navelsträng.men bm på efterkontrollen sa att barn kan slita av navelsträngen.ångar att jag inte kollade könet.

huga vad trööögt tradera går ikväll.bilderna tar en evighet
  • Familjetrollet
    Marayah skrev 2009-04-03 08:14:54 följande:
    Go morron!!!Idag är man på tipp topp humör när man vaknar och ser att den UNDERBARA solen visar sig även idag. Nu ska här göras frulle...
    godmorgon
    här skulle man haft sovmorgon till 7:30.men icke stora tösen vaknade tidigt och hade jättehög volym på tv.

idag kommer sonen hit och då blir det full fart.
    nu på förmiddagen ska jag ta en tur til stan och kolla symönster och tyger.bara att bita ihopp trots värken.fast idag är den lite bättre.

vill nån ta en fika nästa vecka på påsklovet?
  • Familjetrollet

idag har de som har hand om gräsmattorna fått vårkänslor.de klipper gräset här utanför.*skratt*

• Familjetrollet
    dinana skrev 2009-04-03 08:49:28 följande:
    Det var som här igår då.. då hade de fullt upp här utanför med att sopa gatorna och de bjöd på fika och donade. Riktigt trevligt med sådana dagar. Molly hon satt och lekte i sandlådan från 11-14.
    ja man får hoppas att de sopar bort gruset.här är det stora grushögar överallt.lillan har lyckats snubbla och skrapade upp både knä och händer rejält i förrgår.

skönt att du mår bättre idag
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-04-03 11:21:38 följande:
    Följer gärna med.. men frågan är om man orkar... måste till hm och byta en mössa jag köpte på HM... det var ju hål på den =(
    deras kläder har ofta hål efter prisetiketterna.hopplöst när de inte kan sätta etiketterna i stl lappen på plagget
    Skorpan08 skrev 2009-04-03 13:59:05 följande:
    Åhh, vad jag önskar att jag kunde följa med till Trädgårdföreningen i em. Men tyvärr får vi hålla oss hemma. Elin har hög feber och hostar och snorar. Har fått Mollipect till henne men hon bara kräks när hon får den. Just nu sover hon, när hon är vaken bara gråter hon. Jag tycker så synd om henne. Som tur är får vi i henne välling iaf, för mat vill hon inte ha. Och j--la hormoner i min kropp gör att jag bölar mest hela tiden. Skitjobbigt!Jag vill ju vara ute i solen.
    skickar dig styrkekramar

ni får ha en bra dag i trädgårn,här ska jag ta och sy
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-04-03 14:57:29 följande:
    Ja det är ju uselt. Fick tillbaka 50 kr i alla fall så jag fick den ju typ gratis.. kostade 59,50. Bättre än ingenting =)
    såg hål på töens nya tights från hm,var ju hål efter derasr prisettikett.men jag orkar inte gå tillbaka och krångla
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!