Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-04-07 11:57:35 följande:
    Nej, han får inte följa med på något... han har aldrig sagt att han velat, men har ju frågat honom. Det är ju helt upp till honom. Jag klarar mig gott utan honom. Men det stör mig något förjävligt  när han inte kan ta å slänga sin smutstvätt i tvättkorgen. Eller att han lämnar ölburkarna framme. Står två flaskor öl brevid mig nu och två burkar.... Det är ju knappast för min skull han skall slänga dem i pantkassen... Men men... Han skall allt få sig en utskäällning i eftermiddag när han kommer hem...
    fy villen karlslok.han borde växa upp snarats.han blir ju 2 barnsfar snart!min make följe med på alla kontroller,jag behvde inte ens fråga.han ville vara delaktig även under graviditeten
    JePaLuLi skrev 2009-04-07 12:22:50 följande:
    Patrik skulle aldrig tillåta sig att ens missa nåt bm besök. Han har varit med hela tiden och tyckt att det varit precis lika mysigt som jag har tyckt. Jag tycker verkligen synd om dig som inte får nån som helst respekt av din sambo, Om man älskar varandra så hjälps man väl åt? Det är ju hans barn också som du bär på.Jag kan inte ens tänka mig hur det är att bli behandlad så, men hade Patrik betett sig så så vet han vart ytterdörren är. Jag skulle aldrig acceptera att den man jag lever med, den som säger sig älska mig skulle få trampa på mig. Aldrig!Att lämna ölburkar och flaskor framme är ju knappats lämpligt i ett hem med småbarn.
    kan bara hålla med
    Maria84 skrev 2009-04-07 12:34:32 följande:
    Kikar in lite snabbt, hinner inte riktigt med datorn. Hoppas att ni har det bra allihopa! Och njuter av det underbara vädret! Här ska jag ta en sväng med snabeldraken nu och torka av lite för Corren kommer om ett par timmar. Sen blir det ut i trädgården igen när golvet har fått sitt.
    då får ni ha en bra dag i värmen.spännande att corren kommer.ska de göra nått repotage om er?
  • Familjetrollet

jaha nu har man vart ute och skällt ut idiotungarna på gården!är så jäkla trött på ungarna på gården.

idag har de sagt att våra barn ska gå hem och kn*lla oss,skvätt vatten på töserna samt kaninen.stulit godiset ur lillan hand!bett henne hålla skäften

jag blev så jädrans arg att de nu fick sig en skopa utskällning.nu vill inte våra barn vara ute mer och leka.
    en annan familj har oxå erfarat vad denna folkgrupp sysslar med.de tilllåter inte våra svenska barn leka på stora gården!rena rasisterna kan man säga.de har tom sagt till en annan mamma att de ägar baksidan.ja vuxna har sagt det.

de okuperar hela baksidan om sommrarna,våra töser vågar inte vara där då både barnen och de vuxna är elaka!

ska bli så skönt att flytta från "rinkeby"ryd

förtsa året blev stora tösen slagen och sparkad i magen av en invandrarunge som sa att vår tös var en j*vla hora mm.

den ungen fick veta att hon levde efter att jag hade sprungit ikapp henne och hennes gäng.hon fick sig en rejäl utskällning av mig samt uppläxning om att våra barn är inga horor och att man inte misshandlar tjejer!

• Familjetrollet
    SmileyMalin skrev 2009-04-07 14:04:03 följande:
    ja absolut! Men under graviditen borde männen kunna ta lite extra ansvar för hem och barn... dom slipper ju graviditeten och allt den medför!
    min make både jobbade och tog hand om hemmet och barnen när jag låg till sängs förra graviditeten pga svåra komplikationer.han följde med på alla bm kontroller osv

man är två om att göra barn.så då bör ju mannen vara delaktig under graviditeten och hjälpa till i hemmet efter jobbet.nu har jag en riktigt bra man,villket jag är glad över
  • Familjetrollet
    Skorpan08 skrev 2009-04-07 15:42:52 följande:
    Är det någon som vet var man kan köpa en gungställning här i stan och vad dom kostar ungefär?
    toys r us och plantagen brukar ha det
  • Familjetrollet
    Maria84 skrev 2009-04-07 16:49:27 följande:
    Ang att ta med mannen på alla bm-besök osv, sambon var med på alla besök med både Liam och Lucas, den här gången kommer det nog inte bli alla ggr dock men de flesta ialla fall.  Och här hemma hjälps vi åt, sambon hjälper till när han kommer hem, tar hand om barnen och fixar i hemmet. Sen har vi ju så mkt utikring också med djuren. Familjetrollet - de skriver en artikel ang vildkatterna som vi har här hemma hos oss. Det stod en artikel för snart 2 månader sen i Corren om en tant som hade katter ute som hon matade. Vi har tre utav dem inne här så de gör en uppföljning, så den handlar om katterna och om oss.
    var det dem ni kastrerade?säg till villken dag ni är med i corren så ska jag köpa den
  • Familjetrollet

då var man klar med en klänning,blev inte 100% nöjd.men men så blir det ibland.här ska det tvättas elefanttyg som ska bli barnkläder imorrn

• Familjetrollet
    thelifesaviour skrev 2009-04-07 20:04:22 följande:
    Oh, jag klarade tentan som jag skrev i lördags! :D
    grattis till den lyckade tentan

villket trist väder det blev idag.här ska man ta det lugnt idag,blir ev en sväng in till stan och spana efter tyger
  • Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2009-04-08 13:21:45 följande:
    oj här va det dött...
    ja stendött*skratt*

här har man haft möte på förmiddagen och sen blidde det en sväng till stan en snabbis.

passar på och önskar alla en glad påsk i förskott
  • Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2009-04-08 15:16:09 följande:
    fortfarande dött...oj vilka viktiga saker alla måste ha för sig..
    verkar som det.fy vad det ösregnar ute nu.avskyr regn

nu ska jag ta och klippa delar till ännu en klänning,hoppas det blir fler i tråden under dagen
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!