VI från Linköping Del 3!!!!
har ni skirivt på denna namnlista ang kidnappat barn?
www.familjeliv.se/Forum-5-63/m41940832.html
har ni skirivt på denna namnlista ang kidnappat barn?
www.familjeliv.se/Forum-5-63/m41940832.html
jaha nu har man vart ute och skällt ut idiotungarna på gården!är så jäkla trött på ungarna på gården.
idag har de sagt att våra barn ska gå hem och kn*lla oss,skvätt vatten på töserna samt kaninen.stulit godiset ur lillan hand!bett henne hålla skäften
jag blev så jädrans arg att de nu fick sig en skopa utskällning.nu vill inte våra barn vara ute mer och leka.
en annan familj har oxå erfarat vad denna folkgrupp sysslar med.de tilllåter inte våra svenska barn leka på stora gården!rena rasisterna kan man säga.de har tom sagt till en annan mamma att de ägar baksidan.ja vuxna har sagt det.
de okuperar hela baksidan om sommrarna,våra töser vågar inte vara där då både barnen och de vuxna är elaka!
ska bli så skönt att flytta från "rinkeby"ryd
förtsa året blev stora tösen slagen och sparkad i magen av en invandrarunge som sa att vår tös var en j*vla hora mm.
den ungen fick veta att hon levde efter att jag hade sprungit ikapp henne och hennes gäng.hon fick sig en rejäl utskällning av mig samt uppläxning om att våra barn är inga horor och att man inte misshandlar tjejer!
då var man klar med en klänning,blev inte 100% nöjd.men men så blir det ibland.här ska det tvättas elefanttyg som ska bli barnkläder imorrn