• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Leos och Vincents mamma
    SmileyMalin skrev 2009-04-21 13:57:45 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-21 13:50:47 följande: Ja lite högre lön skulle ju inte sitta fel.... Men det är inget som jag känner ett så pass stort behöv av att jag är beredd på att resten av livet sitta och lida mig igenom dagarna på ett jobb som jag inte trivs med!
    Exakt så känner jag oxå.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325

Usch, jag skulle verkligen behöva städa, men är såå himla trött..

• JePaLuLi

Jag läser inte på universitetet för pengarnas skull. Jag läser till lärare för att jag vill. Jag älskar pedagodik och barn så det är en bra kombination för mig Jag tycker att det är jättekul! Det är samma sak där, man får så otroligt mycket tillbaka. Att se lyckan hos en elev som precis har knäckt läskoden eller att få ett telefonsamtal från en förälder som säger att jag gett deras barn hopp för skolan igen. Sånt värmer otroligt.
    Jag skulle inte sätta mig och ta lån för nåt jag inte trivdes med, jag ser det som en investering i mig själv och i min framtid. Däremot skulle jag aldrig sätta mig och ta lån för en gymnasie- eller komvuxutbildning.

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • SmileyMalin

och jag måste resa min rumpa från stolen och fortsätta jobba

• Apipoulai
    JePaLuLi skrev 2009-04-21 09:43:59 följande:
    De har jättemycket fint!
    och vissa saker ganska dyra... :(
    ? Do what you like. Like what you do. ?
    Apipoulai skrev 2009-04-21 14:18:42 följande:
    och vissa saker ganska dyra... :(
    Fast dopängeln som vi köpte kostade typ 149 kr eller nåt sånt, jättesöt.
    JePaLuLi skrev 2009-04-21 14:02:50 följande:
    Jag läser inte på universitetet för pengarnas skull. Jag läser till lärare för att jag vill. Jag älskar pedagodik och barn så det är en bra kombination för mig Jag tycker att det är jättekul! Det är samma sak där, man får så otroligt mycket tillbaka. Att se lyckan hos en elev som precis har knäckt läskoden eller att få ett telefonsamtal från en förälder som säger att jag gett deras barn hopp för skolan igen. Sånt värmer otroligt.Jag skulle inte sätta mig och ta lån för nåt jag inte trivdes med, jag ser det som en investering i mig själv och i min framtid. Däremot skulle jag aldrig sätta mig och ta lån för en gymnasie- eller komvuxutbildning.
    Nä, jag skulle inte heller ta lån för sån utbildning, men vissa som kanske inte har nåt val som inte har kanske gymnasieutbidning kanske måste det.
    Jag kommer ta lån under hösten bara, men det är varken gymnasie eller komvuxutbildning.
  • Skorpan08

Marayah: Ja, det vore inte dumt om dom utvecklade busstrafiken lite. Men det lär ju inte hända här ute, det är alldeles för glesbyggt. Men vi trivs iaf och det är ju inte alla dagar som blir som denna.
    Grattis till dina fina betyg!

Jessica901001, Pernilla 940419, Ida 950223, Elin 080324,Liten BF 28 september
  • Apipoulai
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-21 14:20:50 följande:
    Fast dopängeln som vi köpte kostade typ 149 kr eller nåt sånt, jättesöt.
    Får nog ta mig ner på stan och titta lite i butiken. Hur lång tid tar det att få en personlig grej målad?
    ? Do what you like. Like what you do. ?
    Apipoulai skrev 2009-04-21 14:33:26 följande:
    Får nog ta mig ner på stan och titta lite i butiken. Hur lång tid tar det att få en personlig grej målad?
    Kanske 2-3 dagar. Vi beställde våran på tisdagen o hämtade den på lördagen, fast vi kunde ha fått den redan på fredagen om vi ville.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!