VI från Linköping Del 3!!!!
Då försöker vi på nytt då.
Här är tilläggstråden där vi skriver in våra "medlemmar"..
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html
Då försöker vi på nytt då.
Här är tilläggstråden där vi skriver in våra "medlemmar"..
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html
Oh! Vilket fantastiskt seminarium! Vi hade väldigt heta diskussioner om yrkesetik och det var så spännande! Älskar när man får diskutera känsliga frågor, vilket är något man verkligen ställs inför som lärare.
Nu har jag äntligen fått ändan ur o börjat städa, dammar nu o tar toaletterna när sambon kommer hem, annars har jag en liten Vincent som tuggar på toaborsten
Vi lyssnar på Tomas Ledin som jag älskar o dansar mellan dammningarna ![]()
Jag är inte klar med gymnasiet då jag har välldiga svårigheter med min dysleksi i kombination med att ja har ingen som hällst motivation till att gå i skolan. (jag har försökt ett flertal ggr)
Att läsa vidare på högskola finns inte änns som ett alternativ för mig å skulle ja nångång vilja göra det så ligger det fortfarande långt borta, jag har inte änns något drömyrke...
Ja sitter så gärna i kassan på ica eller sliter på en fabrik, inte mig emot! å det är ju tur det finns vi som vill ta dom jobben me
jag vill ha ett fysiskit arbete å har haft ett flertal fabriksjobb å där stormtrivs jag, om man bortser från dom tidiga mornarna.
Många av mina vänner sitter med högskole utbildningar å får ändå sitta å jobba på calcenter osv... med finfina studielån..