• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • JePaLuLi
    thelifesaviour skrev 2009-03-06 08:14:11 följande:
    Åh, ja, jag har längtat ihjäl mig. Tiden har ju varit bokad sen 27e januari. Men nu är det dags! Snart promenerar vi till US. :)
    Spännande!
    Lycka till!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Marayah
    Familjetrollet skrev 2009-03-06 08:40:32 följande:
     vill nån ta en fika i helgen på ikano?
    Här får vi se vad det blir. Ska ev och fira en släkting i Åtvid i helgen. Men om de inte blir så kanske ja kan komma ut.
    Marko 031103, Filip 080621
  • SmileyMalin

fy vilken tråkig fredag det här blev har känt av tendenser till magkatarr dom senaste veckorna och sista dagarna har det blivit mer och mer. Så imorse vågade jag bara äta lite a-fil till frukost, och efter bara en liten stund fick jag så sjukt ont! kröp upp i soffan och bara låg och tjöt en lång stund tills det värsta gick över.
    Nu har jag inte rört mig på över en timme så nu är det nästan helt borta, men jag vet ju att det kommer tillbaka om jag försöker röra på mig eller äta något....
    Har dessutom dottern hemma, känner att jag inte pallar med att ta mig till dagis och hem igen. Skitdag!

• dinana
    Familjetrollet skrev 2009-03-06 08:40:32 följande:
    villken söt tröja lilla elin har. nu ska jag ta och fixa lite här hemma. vill nån ta en fika i helgen på ikano?
    hänger gärna med på fika... man bor ju bra till här. skall till hjärta till hjärta imorgon hade jag tänkte med en kompis vid tio.
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Marayah
    SmileyMalin skrev 2009-03-06 09:13:46 följande:
    fy vilken tråkig fredag det här blev har känt av tendenser till magkatarr dom senaste veckorna och sista dagarna har det blivit mer och mer. Så imorse vågade jag bara äta lite a-fil till frukost, och efter bara en liten stund fick jag så sjukt ont! kröp upp i soffan och bara låg och tjöt en lång stund tills det värsta gick över. Nu har jag inte rört mig på över en timme så nu är det nästan helt borta, men jag vet ju att det kommer tillbaka om jag försöker röra på mig eller äta något.... Har dessutom dottern hemma, känner att jag inte pallar med att ta mig till dagis och hem igen. Skitdag!
    Nej fy va jobbigt för dej!! Styrkekramar!
    Marko 031103, Filip 080621
  • dinana

Familjetrollet: Kollade du med gubben din igår om cykeln... jag är såååå nyfiken.

• Familjetrollet
    dinana skrev 2009-03-06 09:24:13 följande:
    Familjetrollet: Kollade du med gubben din igår om cykeln... jag är såååå nyfiken.
    jepp.han vet inte vad som är skälligt pris bara.ska se om han har kommit på det under dagen
    dinana skrev 2009-03-06 09:17:50 följande:
    hänger gärna med på fika... man bor ju bra till här. skall till hjärta till hjärta imorgon hade jag tänkte med en kompis vid tio.
    dit vill jag med,men utan bil är det så krångligt.hoppas maken köper en bil ikväll
    SmileyMalin skrev 2009-03-06 09:13:46 följande:
    fy vilken tråkig fredag det här blev har känt av tendenser till magkatarr dom senaste veckorna och sista dagarna har det blivit mer och mer. Så imorse vågade jag bara äta lite a-fil till frukost, och efter bara en liten stund fick jag så sjukt ont! kröp upp i soffan och bara låg och tjöt en lång stund tills det värsta gick över. Nu har jag inte rört mig på över en timme så nu är det nästan helt borta, men jag vet ju att det kommer tillbaka om jag försöker röra på mig eller äta något....Har dessutom dottern hemma, känner att jag inte pallar med att ta mig till dagis och hem igen. Skitdag!
    sänder dig styrkekramar.magont är inte kul
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-03-06 09:39:36 följande:
    jepp.han vet inte vad som är skälligt pris bara.ska se om han har kommit på det under dagen

...

dit vill jag med,men utan bil är det så krångligt.hoppas maken köper en bil ikväll
    Ah, nej jag har då ingen aning. vi var inne på biltema och kollade på cyklar där för ett tag sedan.. tror de kostade typ 500 kr där då. men sen kan det ju spela roll vad den kostade från början.

....

haha, får hoppas han hittar en bil då =) synd att inte bussen går till hjärta till hjärta... det är en bit att gå... men imorgon kommer kompisen och hämtar mig med bil så slipper jag gå... hade jag nog inte gjort ändå.. orkar knappt gå till dagis längre, för jag får så on i höften när jag går långt.
  • dinana

har en liten fråga som jag kanske skall ställa till butiken istället.. men ändå..

jag köpte en klocka på rean på ur och penn i tisdags.. och nu upp täcke jag att en "sten" fattas... jag gav 300 kr för klockan så den vart ju inte gratis, och blev rätt ledsen när jag upptäckte detta. skall jag ringa ner till butiken och kolla.. det är ju ett års garanti på dem.. men frågan är ju om de har några kvar... funderade på om de inte finns här på Ikano också...

• Familjetrollet
    dinana skrev 2009-03-06 09:53:35 följande:
    har en liten fråga som jag kanske skall ställa till butiken istället.. men ändå..jag köpte en klocka på rean på ur och penn i tisdags.. och nu upp täcke jag att en "sten" fattas... jag gav 300 kr för klockan så den vart ju inte gratis, och blev rätt ledsen när jag upptäckte detta. skall jag ringa ner till butiken och kolla.. det är ju ett års garanti på dem.. men frågan är ju om de har några kvar... funderade på om de inte finns här på Ikano också...
    rena skitkvalliten i den affären.maken köpte en klocka för 250 kr,den gick sönder under natten,visarna lossnade.den kostade 498 kr innan rean.vi fick åka ner och byta klocka,fast då den gärgen inte fanns på ikano så blev vi hänvisade till stan.På stan sa de att man visst kan byta klocka om det är en annan färg och samma modell.samma visa med nästa klocka.nu fick maken nog,men de vägrade ge tillbaka några pengar!
    utan skulle skicka den till lagning,skulle ta max 2 veckor.nu har det gått 3 och inte ett knyst från dem!och orginalkvittot tog de oxå.så idag ska jag in och fråga dem vad de håller på med!

usel kvallitet och usel personal har de
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!