VI från Linköping Del 3!!!!
Då försöker vi på nytt då.
Här är tilläggstråden där vi skriver in våra "medlemmar"..
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html
Då försöker vi på nytt då.
Här är tilläggstråden där vi skriver in våra "medlemmar"..
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html
fy vilken tråkig fredag det här blev
har känt av tendenser till magkatarr dom senaste veckorna och sista dagarna har det blivit mer och mer. Så imorse vågade jag bara äta lite a-fil till frukost, och efter bara en liten stund fick jag så sjukt ont! kröp upp i soffan och bara låg och tjöt en lång stund tills det värsta gick över.
Nu har jag inte rört mig på över en timme så nu är det nästan helt borta, men jag vet ju att det kommer tillbaka om jag försöker röra på mig eller äta något....
Har dessutom dottern hemma, känner att jag inte pallar med att ta mig till dagis och hem igen. Skitdag!
Familjetrollet: Kollade du med gubben din igår om cykeln... jag är såååå nyfiken.
har en liten fråga som jag kanske skall ställa till butiken istället.. men ändå..
jag köpte en klocka på rean på ur och penn i tisdags.. och nu upp täcke jag att en "sten" fattas... jag gav 300 kr för klockan så den vart ju inte gratis, och blev rätt ledsen när jag upptäckte detta. skall jag ringa ner till butiken och kolla.. det är ju ett års garanti på dem.. men frågan är ju om de har några kvar... funderade på om de inte finns här på Ikano också...