• dinana

VI från Linköping Del 3!!!!

thelifesaviour skrev 2009-05-07 08:18:06 följande:
    Maria84, hoppas allt kommer gå bra idag, tänker på dig! Kram Dinana, lycka till, hoppas bebis där inne mår bra och att du får fortsätta ha honom eller henne där inne ett tag till. familjetrollet, grattis till dottern!
    Ja, det vore ju trevligt =)
    Skorpan08 skrev 2009-05-07 08:20:32 följande:
    Diana: Jag menade förstås att jag hoppas du får åka hem idag! Jag är nog lite virrig idag
    Det hänger nog ihop med graviditeten. Känner mig likadan här
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • dinana

Linda påminde mig precis om babyskyddet och oj det har legat isär plockat sen Molly spydde ner det en gång förra året. Så nu får man allt ta å pussla ihop det hela... hade helt glömt bort att man måste ha ett sådant också... jag brukar ju ta ungen i famnen... =D *haha*

• dinana

Vad skall man äta till lunch då???

• dinana
    Familjetrollet skrev 2009-05-07 11:30:47 följande:
    virrig är ju bättre än att vara senil.här är minnet urkasst.tom en 80 åring har bättre minne än mig*skratt* jaha då var det regn igen.blir nog ösregn lagom tills tösen ska hämtas i skolan
    Va, regnar det???
  • dinana
    Firstandhappy skrev 2009-05-07 11:36:22 följande:
    inte i bilen va??
    Haha, nej... så klart inte.. men åker ju aldrig bil så det blir liksom inte av. Brukar åka bussen och har jag inte vagnen så blir det i famnen... men kom på det nu att det vore ju bra om vi fixade babyskyddet till bilen nu... har ju en bilbarnstol ivägen.. så allt skall möbleras om där så att liten kan få åka med. Bökigt värre så det får bli ett uppdrag åt sambon. Jag är ju sjukskriven så sånt får jag ju inte hålla på med.
  • dinana
    Firstandhappy skrev 2009-05-07 11:46:16 följande:
    tänkte väl det... ja vi måste med möblera om, blir att sätta wille bak sen så ny får ta framsätet...
    Här blir det tvärtom. Molly skall fram i framsätet och bebis skall sitta i baksätet med mig.
  • dinana
    Firstandhappy skrev 2009-05-07 11:54:51 följande:
    ja för mig blir det automatiskt tvärt om eftersom det alltid är jag som kör o väldigt ofta ensam... Köpt en sån där bra spegel som man sätter på nackstödet bak med så man har koll på wille med..
    Ja, jag kör ju inte bil själv så ofta. Var nog fem år sedan sen sist.. men vi har ju funderat på det där. Är ju bökigt att hålla på att byta hela tiden. Nä nu vet jag inte alls hur vi skall göra. Rickard kör ju bilen oftast och jag sitter bak... usch.. nu blev jag ju tveksam. Jag vill ju ha bebis bak hos mig ju.
  • dinana

Skall nog ner till istället nu för jag orkar inte gå hemma och vänta på att tiden skall gå. Dessutom är jag hungrig och det finns inget att äta här hemma. Någon som vill ta en lunch på stan om en timme?

• dinana

"ner till stan skulle det stå"... börjar bli illamående av hunger... så det sätter sig visst på hjärnan.

• dinana

Haha... nu skrev sambon och undrade om lunchen var klar snart.. så fan heller!... men men... jag får väl slänga ihop något i alla fall

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!