• dinana

VI från Linköping Del 3!!!!

Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-25 16:41:18 följande:
    Vi ska oxå grilla här lite senare, älskar sommar då man kan grilla ofta Vi ska grilla fläskfile o grönsaker o så ska vi ha hasselbackspotatis o mangodipp till. Har haft några kompisar o deras två barn här på besök idag, vi åt lunch ihop, männen stekte pannkakor o raggmunk o sen fikade vi. Nu sitter jag ute solar igen
    Men åååh, vill också ha.. springer över en stund sen då =) *hihi*
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-25 16:46:50 följande:
    Ja, det kan du ju göra, är ju inte så långt hit från skägget
    Nja, kanske någon halvmil.. eller.. det fixar jag ju på tre timmar.
  • dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-25 16:48:41 följande:
    Nja, två måste du nog fixa det på för vi äter vid senast 19
    Aha, det orkar jag ju aldrig...
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-04-25 18:44:28 följande:
    då är man hemma efter ha grillat på kolonin.med flintastek och potatissallad idag har det verkligen vart sommarväder,känns i ögonen som både kliar och rinner.ush för pollen
    Haha, vad mysigt.. not... nej pollen kan man ju lika väl hoppas över. Jag är glad att jag slipper det, men sambon har problem med det. En anledning till att vi vill flytta tilbaka till Kalmar.

Skall ni till loppiset imorgon? Vill så gärna gå.. .men jag vete katten hur jag skall ta mig dit. Funderar på att cykla.
  • dinana
    Skorpan08 skrev 2009-04-25 19:50:21 följande:
    I Cupolen mellan 10-15. Familjetrollet och jag har varsitt bord där. Så det är bara att komma dit med stora plånboken . Hihi, nä, bara skoja. Men det vore trevligt om ni alla kom förbi och sa hej iaf.
    Jag vill så gärna komma förbi, funderar dock på vilket sätt som är smidigast. Finns ju buss, men det går väl snabbare att cykla egentligen eftersom det tar en timme dit med bussen typ =P
  • dinana
    Fru T skrev 2009-04-25 21:12:58 följande:
    hoppar in å säger hej hej. Min ischias är riktigt elak i vänster å ja ligger så gott ja kan i sängen me vetekudden runt höften. Har haft en toppendag i solen å satt vid stångån å käka pizza när vi va klara med hästeriet, men ja fick ge upp rätt tidigt då ja inte kunde sitta på backen mer då det blev för hårt... kryper tillbaka ne i sängen.....
    vetekudden är verkligen en väldigt god vän nu när man är gravid. hade grymt ont i ryggen innan och den gör verkligen susen.
  • dinana

Ah, jag kommer förbi en sväng p loppiset imorgon i alla fall. Skall ta min lilla cykel på en liten tripp... fick lite småpengar av mamma som jag skall få använda. Så roligt jag skall få det imorgon. Sen skall jag ta en fika med syrran i trädgårdsföreningen. Tjohejsan! Så om ni undrar vad det är för knäpp gravid som susar runt på stan så är det bara lilla jag. Får se hur det funkar med cykling nu bara. Men antar att det är smidigare än att gå i alla fall =P

• dinana
    Familjetrollet skrev 2009-04-26 17:23:31 följande:
    nämen har ni inte skrivit idag?här är man helt slut i ben och fötter efter ha stått på loppisen idag Tack skorpan08 för en trevlig eftermiddag.
    Är också hemkommen nu och är helt slut i kroppen av cyklingen. Var nere på stan och åt lunch med syrran och sedan gick vi runt på stan till fyra. Så har hunnit vara hemma en liten stund nu i alla fall.. men åh så trött jag är. Ångrar att jag inte köpte mer på loppiset för det fanns ju såååå mycket fint där som jag ville ha =( Funderar på om man kan få tag på säljarna på annat sätt, men det går kanske inte så här i efterhand.
  • dinana
    Fru T skrev 2009-04-26 17:59:47 följande:
    Vecka 36 nu då
    Hihi, nu börjar det ju synas =) Vad roligt med en utpluppad navel. Har aldrig sett det innan.. *hihi*
  • dinana
    Skorpan08 skrev 2009-04-26 18:42:16 följande:
    Vad kul det var att träffa er!
    Säger detsamma =D
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!