Familjetrollet skrev 2009-05-07 07:11:16 följande:
jag håller tummarna för er båda idag.många styrkekramar till er
Åh tackar!
Familjetrollet skrev 2009-05-07 07:12:57 följande:
slutet av maj.ska bli skönt att slippa detta område.
Det skall bli spännande. Trevligt att man får lite trevliga grannar till slut =D Inte för att det är brist på dem egentligen.. men roligt när man känner lite mer folk här i området som man kan "umgås" med.
Familjetrollet skrev 2009-05-07 07:15:30 följande:
äntligen sol igen.här blev man väkt långt innan kl 7 av en tös som var klarvaken samt redan påklädd*skratt* det första man får höra är"mamma vart är mitt paket"?så nu är paketet öppnat och sitter i xbox`en. idag fyller stora tösen 8
år.fy vad snabbt tiden går jag kan ev komma in till stan på förmiddagen imorgon
Ojoj, morgonpigg om något då! *haha* Fast så är det ju alltid när man fyller år. 8 år... oj Stora tjejen nu. Du får gratta från mig också.
---
Ja, det vore ju trevligt om man kunde ses imorgon. Vet dock inte hur säkert det är eftersom alla mina tider har blivit väldigt omdirigerade nu efter alla besök. För får ju nya tider hela tiden, så då gäller inte de gamla. Allting beror ju lite på hur det ser ut idag på ultraljudet. Jag har ingen aning. Däremot är jag lite smått orolig över att det inte kommer se så bra ut utan att jag kommer får stanna kvar på sjukhuset/ eventuellt åka in imorgon igen. Men det beror som sagt på.
Hade lite svårt att sova i natt för jag var så nervös. Blodtrycket har nämligen sjunkt och det skrämmer mig lite. Visst det är ju jättebra, men nej... jag vet inte. Tror i och för sig att det är fel på min blodtrycksmätare.