• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-03-06 15:17:20 följande:
    fel med skäggetorp?verkligen inte,mena bara att det är inte ofta är många som bor i samma stadsdel i en tråd,.i det skäggetorp känner man sig mer säker och så är det mindre festande studenter oxå.här finns det knappt belysning utomhus när det är mörkt. han bor nära dagiset på fogdegatan
    Okej, vi får ta å varna grannarna då.. har inte sett till någon konstig människa där.. men man får väl hoppas att han sköter sig nu.

Jag bor inte så långt från dagiset, men tillräckligt får man hoppas. Bor ju i Skattegården,
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-03-06 14:58:47 följande:
    precis.när min son gick på fogdegatana så var det endast några få med invandrarbakgrund.idag är det tvärtom istället.våra töser gillade fogdegatans dagis oxå. det är som du säger,barn ska få vara barn och leka med varandra oavsett hudfärg. apråpå det.var det fler som fick rasitpapper i brevlådan förra veckan?vart nått papper från nån rasistorganisation som skrev att sverge skulle vara helt svenskt.då kan man fråga sig vart min son ska bo.för han är 100% svensk men är mörk då hans pappa är adopterad. maken sa att vi borde polisanmäla de som lämnade dessa lappar i bervlådorna.jag blev så arg att jag slängde pappret direkt.
    usch för sådant... du har ju en jättetrevlig gosse ju... så söt så med sina lockar =)
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-03-06 15:24:58 följande:
    Okej, vi får ta å varna grannarna då.. har inte sett till någon konstig människa där.. men man får väl hoppas att han sköter sig nu.Jag bor inte så långt från dagiset, men tillräckligt får man hoppas. Bor ju i Skattegården,
    i ryd var var han på barn i hla området.det syns lång väg att han är "efterbliven"
    om man fick hänga ut folk med bild på antastarepå nätet så hade jag gjort det direkt
  • SmileyMalin

äntligen verkar katarren ha lugnat ner sig... har dock även lyckats dra på mig en rejäl förkylning med feber.. hoppas sambon kommer hem snart och tycker lite synd om mig

Kom dock på att vi måste fatta ett beslut om NUPP-testet snart.. UL är ju på måndag morgon!!!
    Å ena sidan känns det dumt att tacka nej när det ändå är gratis....
    Å andra sidan skulle jag aldrig gör fostervattenprov oavsett hur dåligt resultat vi får... så då skulle det ju bli 6 lååååånga orosfyllda månader.

• thelifesaviour

Nu finns det UL-bilder i mitt galleri. En liktig liten rar kaka låg det där inne!

• Maria84
    thelifesaviour skrev 2009-03-06 15:44:41 följande:
    Nu finns det UL-bilder i mitt galleri. En liktig liten rar kaka låg det där inne!
     Åhå då måste jag in och kika
    Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127 & Liten BF 091008
  • SmileyMalin
    åhh vad kul! grattis blev du kvar på samma BF?
  • thelifesaviour
    SmileyMalin skrev 2009-03-06 15:46:39 följande:
    åhh vad kul! grattis blev du kvar på samma BF?
    Ja, samma som de sa förra gången, vilken är en dag efter jag hade räknat, så 14 september sägs det! :)
  • LittleMee
    Svar på #775
    Vad skönt att det gick bra. Fin bild ni fick med er också. Ser nästan ut som att h*n vinkar .
  • dinana
    Åh, måste jag med kika in.. är ju så roligt att se på UL-bilder
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!