• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • dinana
    Firstandhappy skrev 2009-03-06 16:14:56 följande:
    håller på att bryta ihop, va i H...vete gör man med en unge som vägrar att sova, bara skriker vare sig han ligger i sängen eller är uppe, bara biter o river en när man försöker leka och gallskriker varje gång man säger till på skarpen..
    Aldrig varit med om det.. men kan säga att teven är toppen.. man lägger dem med napp och trasa i soffan så somnar de på någon sekund... så kan man sitta och titta på teve =)
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Marayah
    thelifesaviour skrev 2009-03-06 15:44:41 följande:
    Nu finns det UL-bilder i mitt galleri. En liktig liten rar kaka låg det där inne!
    Vilken söt liten prick!
    Marko 031103, Filip 080621
  • Firstandhappy
    dinana skrev 2009-03-06 16:18:46 följande:
    Aldrig varit med om det.. men kan säga att teven är toppen.. man lägger dem med napp och trasa i soffan så somnar de på någon sekund... så kan man sitta och titta på teve =)
    använder inte napp eller trasa (på både gott o ont) och tv.n är aldrig på här hemma så han blir bara hyper av den..
    Mizzz skrev 2009-03-06 16:17:26 följande:
    Låter som om ni är oense om vad han ska göra.. Svårt...
    No shit sherlock, nu håller jag han uppe minst 2 timmar till innan nytt försök med sängen...
  • Firstandhappy
    Svar på #793
    sorry lillisen, hörde själv hur illa det lät, va inte meningen att låta så "sur".. är bara sååå utmattad just nu med allt, wille, nya bebisen, foglossningen o allt tjaft runt omkring..
  • Fru T

jag har en kantig mage å man känner henne jätte tydligt..

Åh vad jag längtar
  • Marayah

Åhh, ja e sååå glad. Har äntligen börjat på Lindrande vård kursen. Har hittat böcker på bibblan som man faktiskt kan använda sig av.

• JePaLuLi
    Marayah skrev 2009-03-06 18:13:56 följande:
    Åhh, ja e sååå glad. Har äntligen börjat på Lindrande vård kursen. Har hittat böcker på bibblan som man faktiskt kan använda sig av.
    Så bra gumman! Du är duktig du med ditt pluggande
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Marayah
    JePaLuLi skrev 2009-03-06 18:17:56 följande:
    Så bra gumman! Du är duktig du med ditt pluggande
    Tack!!!

Nej kanske man ska ta o göra sig i ordning om man ska på Partay då... Ska bli skojj. komma hemifrån lite granna med.
  • Firstandhappy
    Marayah skrev 2009-03-06 18:50:03 följande:
    Tack!!! Nej kanske man ska ta o göra sig i ordning om man ska på Partay då... Ska bli skojj. komma hemifrån lite granna med.
    ohoh oh oh ta med mig ta med mig...
  • Leos och Vincents mamma
    Fru T skrev 2009-03-06 10:52:05 följande:
    kollade hms hemsida nyss på amningsbehåar... om man vill ha en från kupa E (D tillome, vilket inte är såå stort) så är lägsta omkretsen 80!! ja pröva en sån på stan igår å det är FÖR stort runt om dom är ju så sköna för övrigt (dom utan bygel) visst kilorna flyger på mig nu å jag lär ju lätt lägga på mig mer men tanken är ju att dom kilorna ska försvinna så fort som möjligt å ja tror knapast ja kommer behöva en bh som är två storlekar större än vanligt runt om spec länge... *Suck*Ilandsproblem ja vet men vill inte slänga ut dyra pengar på nåt som bara ska användas några månader (om änns alls)...
    Vilken storlek behöver du? Jag har två st såna i storlek 75 B tror jag det är, som du kan få.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!