Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping Del 3!!!!

nyyyyyyvaken... ska man äta mer kaka nu??? *fniss*

• Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-05-11 18:25:10 följande:
    ja försöker övertala min man om att färdknäppar är bra men han skrattar bara åt mig...
    va fan??? säger han nej till sex?? konstig människa.. gör förvisso min med men tror han hör ironin i min röst när jag föreslår att vi ska använda hans *pip* som hävstång när jag inte kan vända mig.. hahahahahaha
  • Firstandhappy
    Familjetrollet skrev 2009-05-11 19:20:10 följande:
    haha den var bra.när vi väntade stora tösen så försökte vi ha sex nån månad innan hon föddes.men jag hade så stor mage att vi tillslut låg och skrattade istället då vi inte kom på nån bra ställning*skratt*
    brukar vara samma här, blir mer skratt än sex, men tur att man kan ta det så och inte göra en stor grej av det...
  • Firstandhappy
    Familjetrollet skrev 2009-05-11 19:48:36 följande:
    ja det komiska var att både jag och maken var rejält sugna men inte fick till det nått vidare.tur att man kan skratta åt det under själva "akten" skönt att man har en man som respekterade att man mådde dåligt och inte klarade av sex under större delen av graviditeten
    ja det är ju oftast så, lusten är det inget fel på men problemet är ju att jag knappt blivit mindre o mannen är inte så liten han heller så...
    äh man får nöja sig med en snabbis bakifrån lite då o då..
  • Firstandhappy

när vi gifter oss tar vi helt nytt namn, tar hans mormors gamla flicknamn..

• Firstandhappy

Goooood morgon... bläää hatar tidiga mornar!!

• Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-05-12 07:22:20 följande:
    Så svårt med efternamn, för vi vill ju verkligen behålla våra. Så vi har bestämt att vi tar hans som mellannamn och att hela familjen tar mitt efternamn, för det låter helt enkelt finare. :)
    det är bra...
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-05-12 07:28:04 följande:
    Toka! Tidiga mornar är ju något av det mysigaste som finns. :)
    näää riktigt sena kvällar med massage, ljus lite gott dricka, det är mys... tidiga mornar är..... bara tidiga mornar.. dock lite trevligare på sommarhalvåret måste jag ju erkänna.. fast då vill jag va i hus på landet eller gärna sommarstuga.
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-05-12 07:31:18 följande:
    Jag älskar alltid tidiga mornar, året runt. På vintern har man filtar och tända ljus och på somrarna njuter man är ljuset. Älskar att vakna och dricka te och bara mysa. Ju tidigare desto bättre. Hatar att sova längre än till åtta, då mår jag jättedåligt hela dagen.
    sant sant... fast kanske beror lite på om amn får vakna av sig själv eller måste vakna... idag vaknade jag INTE av fri vilja kan ag lova, usch va sååå trött förut så jag höll på att dö..
    Vaknar jag därimot av fri vilja innan7-8 så gör det mig inget...

så egentligen har jag inget emot tidiga mornar, bara sättet att vakna.
  • Firstandhappy
    SmileyMalin skrev 2009-05-12 07:44:37 följande:
    Det värsta för mig är att vakna till ett mycket tjurigt "MAAAAAAAAAAAAAMMA VÄLLING" vrål Alla andra sätt är helt ok!
    mmmm lite så ja, eller min sambos väckarklocka...
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!