Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping Del 3!!!!

nä nu börjar jag bli dåsig, dags att sussa kudde, kommer massa folk imorgon o sen blir det kanske grilla på kvällen, lite beroende på hur jag mår..

• Firstandhappy
    Apipoulai skrev 2009-05-08 23:05:37 följande:
    Exakt, mina ingångsvärden är ju bra, och alla tester hittills har varit bra. Anledningen till att hon insistera på testet var för att jag råkade nämna att min mor fått liten släng av åldersdiabetes, och det skulle typ vara samma som grav.diabetes. Men BM får gärn astick amig i fingret hur många gånger som helst isf den där sörjan de vill att jag ska dricka.
    mig "tvingade" de bara för att jag är tjock.... ingen annan anledning..
  • Firstandhappy
    playmate86 skrev 2009-05-09 18:22:45 följande:
    hej hej nu är jag tillbaka i tråden igen haft så mycket att göra i skolan letar förtvivlat efter två böcker till tredje terminen för undersköterska finner dem inte beganade då jag börjar 15juni redan så är det mycket kris...har yttliggare mamma kläder som jag inte kommer i funderar på att sälja dessa då de är extremt fina kostymbyxor och liknande... men får se kan lägga ut en annanos här på fl annons sida
    va e det för böcker?? Hoppas allt är bra iallafall..
  • Firstandhappy
    Det gjorde våra med Fanns liksom inga tvivel. Tror det är typiskt pojkar!
    Linus slängde fram sin mitt på skärmen och vi sa"Oj, där kom en arm". Hon bara tittade på oss och sa "Det där var ingen arm". Patrik växte en hel del då

Han försökte olla skärmen
  • Firstandhappy
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-05-10 12:24:01 följande:
    Hej på er! Nu har vi flyttat klart och fått upp det mesta. Det enda som fattas är saker som ska upp på väggarna   Allt har gått som en dans! Vi är verkligen supernöjda med lägenheten, tapeterna är såå snygga Just ja, vi har ju städningen av förra lägenheten kvar, mindre roligt. Men vi har börjat så det är inte så mycket kvar. Idag var vi till tornby och köpte en ny säng till Nathalie, hon sover i den nu hon blev så glad för den Får hoppas bara att hon inte trillar ur den! Hoppas ni andra mår bra!
    funderar med på att köpa annan säng till wille, köpte ni vanlig nu??
  • Firstandhappy

ja lite sån vi har tittat på med (vanlig vill säga) fast vet bara inte hur lätt det skulle vara att söva vår lille mr superaktiv på kvällen om han skulle kunna hoppa i och ur som han ville..

• Firstandhappy
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-05-10 12:34:50 följande:
    Jag trodde Nathalie skulle hoppa i och ur men hon gjorde inte det, det är ju värt ett försök
    absolut, tycker han är för stor nu för spjälsäng...
  • Firstandhappy
    playmate86 skrev 2009-05-10 17:05:44 följande:
    ingen som vet någon som är i behov av mamma kläder????
    tyvär inte, har fullt i min garderob o ca 50 dagar kvar att gå...
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-05-10 17:44:25 följande:
    Hur är det me dig, har du fortfarande ont?
    jo tack, ont är förnamnet, värker till i den jävla muskeln så fort jag försöker röra benet, sova existerar inte... tur att man vet att dte blir bättre men just nu är jag inte allt för lycklig för det..
  • Firstandhappy

ja inte är det kul iallafall, finns massa saker jag hellre gör än att sitter hemma med värk.

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!