Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping Del 3!!!!

Skorpan08 skrev 2009-05-12 12:10:50 följande:
    EWA: Man ska inte ge laxerande till barn under 3 år utan att rådgöra med läkare eller bvc-personal först. Men katrinplommon är helt ok att prova själv.
    nä för att jag ska ge honom det krävs bra mycket mer än bara lite hårt bajs...
    men kommer nog ge honom lite katrinplommon bara för att få lite fart på magen..
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-05-12 12:13:45 följande:
    Nu jäklar börjar det hända saker med magen, det är så gosigt! Nu har bebis dessutom börjat sparka mig lite mer rejält också! Inte för att jag får en sådär fin fru t-mage, men jag är rätt nöjd ändå:
    det kommer snart... den är jättefiiiin..
  • Firstandhappy
    Skorpan08 skrev 2009-05-12 12:18:34 följande:
    Gör det så håller jag tummaran att "proppen" släpper så han kan bli go i magen igen. Söta lille Wille!
    mmm lite mest i förebyggande så han inte BLIR förstoppad...
  • Firstandhappy

nä nu ska jag dra mig ner mot stan o fixa o trixa lite... syns sen om ett par timmar...

• Firstandhappy

snart blir det choklad(neger)bollar o kaffe med trevligt sällskap.. hoppas alla haft det bra idag...

• Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-12 20:34:33 följande:
    Nä, finns det inga medicinska eller hummanska (stavas det så?) hinder så får man inte välja själv, de vill ju att man ska föda vaginalt helst. Jag fick snitt p.g.a hummanska skäl (livrädd efter mitt övergrepp), men lite p.g.a medicinska skäl oxå eftersom mitt bäcken är för trångt så jag hade ändå bara kunnat föda vaginalt om barnen vägde mindre än 3 kg o det är ju inte så jättevanligt att de gör det.
    humanistiska eller humana..{#lang_emotions_laughing}
  • Firstandhappy
    humlans mamma skrev 2009-05-12 21:13:52 följande:
    *tittar in*... Verkar vara en trevlig tråd detta... Är tillbaka på FL efter två års uppehåll. Många linköpingsmammor, någon som ska ha barn i augusti?
    japp, vi börjar kläcka från sista maj o fram till september... hej hej..
  • Firstandhappy

mmmm mm mm te o macka, sen blir det sängen, massage o sussa kudde, blir rätt okej slut på en bra dag..

• Firstandhappy

sovmorgon?? japp, här vaknade vi för typ 20 minuter sen.. gott

• Firstandhappy

blir en fruktansvärt lugn kväll, har ont i magen o mår inte alls bra igen... suck..

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!