• Licens To Kiss

vuxna med adhd add as

Länk för Föräldrar till barn med ADHD
    beta.familjeliv.se/Forum-3-60/m40166290.html

Länk för Vuxna anhörig till ADHDARÈ
    beta.familjeliv.se/Forum-4-51/m39833594.html

{#lang_emotions_flower} Hej och välkommen till oss. {#lang_emotions_flower}

Vi är ett gäng som håller ihop. Ibland blir vi osams men oftast är vi bara snälla och gulliga {#lang_emotions_innocent} Dela med dig utav dina härliga och skitdagar. härliga och skitdagar.

Välj en signatur då du vill vara anonym.

I min tråd tillåts OT-inlägg.

INFORMATIONSLÄNKAR (ADHD, ADD)
    spexor.homestead.com/files/kriterier.htm
    attention.vgl.se/index.php&task=view&id=37&Itemid=29
    psychcentral.com/addquiz.htm
    www.expressen.se/1.682011
    sv.wikipedia.org/wiki/ADHD
    www.nyfikenvital.org/
    www.adhdforum.se/

INFORMATIONSLÄNKAR (AS)
    aspergerkontakt.mylava.net/
    www.psykologitest.se/test/asperger.php
    sv.wikipedia.org/wiki/Aspergers_syndrom

ALLA MÖJLIGA FUNKTIONSHINDER (CHATT)
    www.klubbfh.se/
    Mamma Flata och Partner
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-12 19:57
    Forum för oss i tråden! Glöm inte att behålla din signatur så du har samma i forumet som här på FL.

vimedadhdaddas.forum24.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-19 16:26
    NY TRÅD!! TYDLIG OCH FINARE!! VÄLKOMMEN IN:

www.familjeliv.se/Forum-11-308/m43990781.html
  • Svar på tråden vuxna med adhd add as
  • HellviHumle

Anonym (fia) skrev 2009-04-23 19:27:20 följande:

va roligt! jag med faktiskt, har grävt ett litet potatisland, kom äntligen på hur man gör för att få det fyrkantigt. Eller någolunda fyrkantigt, egentligen blev det mer som en romb, men det ska väl funka ändå hoppas jag.
    Jag tror inte potatisen bryr sig särskilt mycket!
  • Licens To Kiss
    HellviHumle skrev 2009-04-23 20:10:49 följande:
    Anonym (fia) skrev 2009-04-23 19:27:20 följande: Jag tror inte potatisen bryr sig särskilt mycket!
    {#lang_emotions_cool}
  • Ysta

Och inte kunde man få en dag då man mådde bra och var glad... Det är förbanne mig alltid nånting!!

• Licens To Kiss
    Ysta skrev 2009-04-23 21:45:50 följande:
    Och inte kunde man få en dag då man mådde bra och var glad... Det är förbanne mig alltid nånting!!
    Tell as
  • Ysta
    Himmelkropp skrev 2009-04-23 21:47:27 följande:
    Det är en lång historia men min farfar har långt framskriden cancer och de vet inte hur länge han har kvar... Han bor i lägenhet tillsammans med min farmor 25 mil från mig. Han mår verkligen inte bra alls, han har gått ner runt 30 kg i vikt sen jul och han sover 20 timmar av dygnet. Han har ramlat flera gånger för att han är för svag för att gå.

Och nu ringer mina föräldrar idag vid 19 och säger att han har ramlat igen, på toaletten och slagit hål i huvudet så de var på akuten med honom, igen. Jag orkar inte med detta också nu... Har så mkt annat kring mig och jag orkar bara inte med allt.

Dessutom är inte min kille direkt förstående när jag är ledsen utan tycker bara att jag är jobbig och han vill inte ens prata med mig fst jag inte har nån annan... Ville inte ens prata om nåt speciellt, bara prata en stund rent allmänt för att tänka på nåt annat men då blir han sur och säger att han vill inte prata med mig.

Mina föräldrar ringde alldeles just igen och sa att han är inlagd på sjukhus igen min farfar och sen får vi se om han får komma hem i helgen eller vad som händer. Känner mig så jävla maktlös som ingenting kan göra!!
  • HellviHumle
    Ysta skrev 2009-04-23 22:07:48 följande:
    Det är en lång historia men min farfar har långt framskriden cancer och de vet inte hur länge han har kvar... Han bor i lägenhet tillsammans med min farmor 25 mil från mig. Han mår verkligen inte bra alls, han har gått ner runt 30 kg i vikt sen jul och han sover 20 timmar av dygnet. Han har ramlat flera gånger för att han är för svag för att gå. Och nu ringer mina föräldrar idag vid 19 och säger att han har ramlat igen, på toaletten och slagit hål i huvudet så de var på akuten med honom, igen. Jag orkar inte med detta också nu... Har så mkt annat kring mig och jag orkar bara inte med allt. Dessutom är inte min kille direkt förstående när jag är ledsen utan tycker bara att jag är jobbig och han vill inte ens prata med mig fst jag inte har nån annan... Ville inte ens prata om nåt speciellt, bara prata en stund rent allmänt för att tänka på nåt annat men då blir han sur och säger att han vill inte prata med mig. Mina föräldrar ringde alldeles just igen och sa att han är inlagd på sjukhus igen min farfar och sen får vi se om han får komma hem i helgen eller vad som händer. Känner mig så jävla maktlös som ingenting kan göra!!
    *kramar om*
  • Licens To Kiss

Jag är singel! Gick super duper bra och göra slut! 

• Licens To Kiss
    Ysta skrev 2009-04-23 22:07:48 följande:
    Det är en lång historia men min farfar har långt framskriden cancer och de vet inte hur länge han har kvar... Han bor i lägenhet tillsammans med min farmor 25 mil från mig. Han mår verkligen inte bra alls, han har gått ner runt 30 kg i vikt sen jul och han sover 20 timmar av dygnet. Han har ramlat flera gånger för att han är för svag för att gå. Och nu ringer mina föräldrar idag vid 19 och säger att han har ramlat igen, på toaletten och slagit hål i huvudet så de var på akuten med honom, igen. Jag orkar inte med detta också nu... Har så mkt annat kring mig och jag orkar bara inte med allt. Dessutom är inte min kille direkt förstående när jag är ledsen utan tycker bara att jag är jobbig och han vill inte ens prata med mig fst jag inte har nån annan... Ville inte ens prata om nåt speciellt, bara prata en stund rent allmänt för att tänka på nåt annat men då blir han sur och säger att han vill inte prata med mig. Mina föräldrar ringde alldeles just igen och sa att han är inlagd på sjukhus igen min farfar och sen får vi se om han får komma hem i helgen eller vad som händer. Känner mig så jävla maktlös som ingenting kan göra!!
    KRAAM!! 
  • Ysta

tack för kramarna... har bråkat som fan med killen på telefon, igen. mycket av det var mitt fel det erkänner jag. mår skit men ska försöka sova lite... har en skitjobbig dag framför mig imorrn.

• Licens To Kiss
    Ysta skrev 2009-04-23 23:26:30 följande:
    tack för kramarna... har bråkat som fan med killen på telefon, igen. mycket av det var mitt fel det erkänner jag. mår skit men ska försöka sova lite... har en skitjobbig dag framför mig imorrn.
    Go natt och sov så gott! Hoppas du får en bättre dag imorrn.
Svar på tråden vuxna med adhd add as