• Licens To Kiss

vuxna med adhd add as

Länk för Föräldrar till barn med ADHD
    beta.familjeliv.se/Forum-3-60/m40166290.html

Länk för Vuxna anhörig till ADHDARÈ
    beta.familjeliv.se/Forum-4-51/m39833594.html

{#lang_emotions_flower} Hej och välkommen till oss. {#lang_emotions_flower}

Vi är ett gäng som håller ihop. Ibland blir vi osams men oftast är vi bara snälla och gulliga {#lang_emotions_innocent} Dela med dig utav dina härliga och skitdagar. härliga och skitdagar.

Välj en signatur då du vill vara anonym.

I min tråd tillåts OT-inlägg.

INFORMATIONSLÄNKAR (ADHD, ADD)
    spexor.homestead.com/files/kriterier.htm
    attention.vgl.se/index.php&task=view&id=37&Itemid=29
    psychcentral.com/addquiz.htm
    www.expressen.se/1.682011
    sv.wikipedia.org/wiki/ADHD
    www.nyfikenvital.org/
    www.adhdforum.se/

INFORMATIONSLÄNKAR (AS)
    aspergerkontakt.mylava.net/
    www.psykologitest.se/test/asperger.php
    sv.wikipedia.org/wiki/Aspergers_syndrom

ALLA MÖJLIGA FUNKTIONSHINDER (CHATT)
    www.klubbfh.se/
    Mamma Flata och Partner
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-12 19:57
    Forum för oss i tråden! Glöm inte att behålla din signatur så du har samma i forumet som här på FL.

vimedadhdaddas.forum24.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-19 16:26
    NY TRÅD!! TYDLIG OCH FINARE!! VÄLKOMMEN IN:

www.familjeliv.se/Forum-11-308/m43990781.html
  • Svar på tråden vuxna med adhd add as
  • Licens To Kiss
    Malin 74 skrev 2009-04-25 19:44:58 följande:
    Har inte varit här på länge.Min äldste sons kompis dog för ett par veckor sen,han var hjärtsjuk och hade fått ett nytt hjärta.Kroppen stötte bort det,så orättvist att han bara fick bli 14 år.Idag har vi varit på hans begravning.Var en vacker men väldigt tung begravning.Ville bara förklara varför jag inte orkat vara här.Kram på er allihopa!
    Beklagar sorgen!!
  • Malin 74
    Himmelkropp skrev 2009-04-25 19:47:14 följande:
    Beklagar sorgen!!
    Tack!!
  • Anonym (Hej)
    Har inte varit här på länge.Min äldste sons kompis dog för ett par veckor sen,han var hjärtsjuk och hade fått ett nytt hjärta.Kroppen stötte bort det,så orättvist att han bara fick bli 14 år.Idag har vi varit på hans begravning.Var en vacker men väldigt tung begravning.Ville bara förklara varför jag inte orkat vara här.Kram på er allihopa!

Jag beklagar er sorg. Så fruktansvärt orättvist

//

Har mått rätt pissigt idag och har nog tagit vatten över huvudet på mig på div. sätt

• ensamhemma

beklagar sorgen...skulle vilja säga mer tröstande ord men blev helt tom på ord.

måmga kramar
  • ensamhemma

//

Har mått rätt pissigt idag och har nog tagit vatten över huvudet på mig på div. sätt
    [/citat]

har du tagit på dig för mycket att göra??hoppas det det inte är för krävande saker....men när man väl tar första steget så brukar det rulla på av sig själv o vips så har man klarat det man skulle...lite peptalk bara hihihi hoppas allt går bra idag.

• Aquagreen

Hej på er, krya på er sjuklingar o hoppas ni mår bättre ni som har det jobbigt just nu.

• Ysta

Jag hade rätt igår... har knappt tagit mig ur sängen, ont i precis hela kroppen men speciellt ryggen. Har börjat packa flyttlådor idag med hjälp av killen min och det har vart jobbigt men det är ju sånt som måste göras. Som om det inte var nog psykiskt jobbigt så ringer min mamma mitt i allt och säger att min farfar är på sjukhus igen och nu är det "sista refrängen"... Min syster kommer upp från Småland nu på onsdag för att vara uppe hos min farmor och farfar ett par dagar. Jag borde också åka men jag kan inte bara lämna allting i kaos och åka, vet inte om jag klarar av det heller. Nu behöver jag min kille mer än nånsin och jag vet att han mår skitdåligt av att jag behöver honom så jag försöker hålla igen och inte visa nånting vilket gör att jag mår ännu sämre *suck*. Hur kommer det sig att precis ALLT ska drabba en och samma person precis samtidigt??

• Anonym (concerta)
    Ysta skrev 2009-04-26 16:04:16 följande:
    Jag hade rätt igår... har knappt tagit mig ur sängen, ont i precis hela kroppen men speciellt ryggen. Har börjat packa flyttlådor idag med hjälp av killen min och det har vart jobbigt men det är ju sånt som måste göras. Som om det inte var nog psykiskt jobbigt så ringer min mamma mitt i allt och säger att min farfar är på sjukhus igen och nu är det "sista refrängen"... Min syster kommer upp från Småland nu på onsdag för att vara uppe hos min farmor och farfar ett par dagar. Jag borde också åka men jag kan inte bara lämna allting i kaos och åka, vet inte om jag klarar av det heller. Nu behöver jag min kille mer än nånsin och jag vet att han mår skitdåligt av att jag behöver honom så jag försöker hålla igen och inte visa nånting vilket gör att jag mår ännu sämre *suck*. Hur kommer det sig att precis ALLT ska drabba en och samma person precis samtidigt??
    Hej
    förstår hur det känns,min sambo flyttade för 3 veckor sen ...vi skulle bara vara särbo till en början men sen kände jag att det kom fram mer och mer hur han verkligen var så det sket sig...

helgen innan han flyttar får pappa en stroke och på måndagen messar han mig att han vill flytta :( så jävla bra tajming.. samma vecka lyckas jag paja tangentbordet på min dator...i veckan blev mobilen stulen...ja det avlöser varandra :(

kram
  • Anonym (ADHD?!!)
    ensamhemma skrev 2009-04-21 12:26:00 följande:
    fy fan vad arg jag är nu.jag bollas mellan bup och specialpedagogen på skolan ang, att jag vill att min unge ska utredas,en rekommendation från min adhd-utredare plus att min dotter har det väldigt jobbigt just nu och behöver nån form av samtalsstöd.skolan säger ring till bup och när jag ringer dit säger dom att jag ska ringa skolans specialpedagog.snacka om att bolla med folk....ursinnig nu.iaf så gav jag numret till skolan så tanten på bup för prata direkt med dom för nu har dom bollat med mig 4 ggr o jag orkar inget mer.varför ska det vara så svårt att hjälpa ett barn som behöver extra stöd o utredning?så som det känns nu så lär ju jäntan vara 30 innan hon får rätt hjälp o gud vet vad för slags liv hon hamnar i om jag inte får hjälp av bup fort som fan.
    jag vet hur det känns. dom höll på så med oss i 2-3 år. jag har gått igenom ALLT det där. äntligen är vi rätt tillslut.
  • Anonym (concerta)

är det någon här som har ätit concerta en längre tid??
    jag har ätit sen december och har väldigt dålig aptit,börjar nu få blåmärken överallt stora som små utan att ha slagit mig...kan jag ha fått näringsbrist?? tycker det är konstigt att dom inte erbjuder tester för hur kroppen påverkas mer än att dom kollar vikt och blodtryck...jag har gått ner från 58-59 till 54

Svar på tråden vuxna med adhd add as