• Licens To Kiss

vuxna med adhd add as

Länk för Föräldrar till barn med ADHD
    beta.familjeliv.se/Forum-3-60/m40166290.html

Länk för Vuxna anhörig till ADHDARÈ
    beta.familjeliv.se/Forum-4-51/m39833594.html

{#lang_emotions_flower} Hej och välkommen till oss. {#lang_emotions_flower}

Vi är ett gäng som håller ihop. Ibland blir vi osams men oftast är vi bara snälla och gulliga {#lang_emotions_innocent} Dela med dig utav dina härliga och skitdagar. härliga och skitdagar.

Välj en signatur då du vill vara anonym.

I min tråd tillåts OT-inlägg.

INFORMATIONSLÄNKAR (ADHD, ADD)
    spexor.homestead.com/files/kriterier.htm
    attention.vgl.se/index.php&task=view&id=37&Itemid=29
    psychcentral.com/addquiz.htm
    www.expressen.se/1.682011
    sv.wikipedia.org/wiki/ADHD
    www.nyfikenvital.org/
    www.adhdforum.se/

INFORMATIONSLÄNKAR (AS)
    aspergerkontakt.mylava.net/
    www.psykologitest.se/test/asperger.php
    sv.wikipedia.org/wiki/Aspergers_syndrom

ALLA MÖJLIGA FUNKTIONSHINDER (CHATT)
    www.klubbfh.se/
    Mamma Flata och Partner
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-12 19:57
    Forum för oss i tråden! Glöm inte att behålla din signatur så du har samma i forumet som här på FL.

vimedadhdaddas.forum24.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-19 16:26
    NY TRÅD!! TYDLIG OCH FINARE!! VÄLKOMMEN IN:

www.familjeliv.se/Forum-11-308/m43990781.html
  • Svar på tråden vuxna med adhd add as
  • Aquagreen
    Himmelkropp skrev 2009-04-23 23:27:42 följande:
    Go natt och sov så gott! Hoppas du får en bättre dag imorrn.
    Va singel? Huh..

Ikv ska jag ha fest, ska dricka alkohol, känner mig lite orolig, slutade ta concertan igår men känns ändå obehagligt.
  • Licens To Kiss
    Aquagreen skrev 2009-04-24 08:34:13 följande:
    Va singel? Huh.. Ikv ska jag ha fest, ska dricka alkohol, känner mig lite orolig, slutade ta concertan igår men känns ändå obehagligt.
    Japp känns bra de!
    Varför har du slutat ta den? Concerta alltså
  • Ysta

Skulle ni säga att detta kännetecknar adhd? Lättstött, lättirriterad, får vredesutbrott av minsta lilla grej, har svårt att förstå andra och tänker bara på sig själv och sin egen situation och har svårt att sätta sig in i hur andra mår? Har svårt att föra normala samtal utan att skrika, bli arg och tjata och hela tiden ska ha sista ordet? Vill inte låta andra prata utan vill att det ska handla om en själv och hur man mår och hur man har det? Kanske svårt att säga på rak arm men jag funderar på om det är något som ni som är diagnostiserade känner igen

• Licens To Kiss
    Ysta skrev 2009-04-24 09:19:40 följande:
    Skulle ni säga att detta kännetecknar adhd? Lättstött, lättirriterad, får vredesutbrott av minsta lilla grej, har svårt att förstå andra och tänker bara på sig själv och sin egen situation och har svårt att sätta sig in i hur andra mår? Har svårt att föra normala samtal utan att skrika, bli arg och tjata och hela tiden ska ha sista ordet? Vill inte låta andra prata utan vill att det ska handla om en själv och hur man mår och hur man har det? Kanske svårt att säga på rak arm men jag funderar på om det är något som ni som är diagnostiserade känner igen
    När jag levde under destruktivt förhållande var jag nog så. Jag var ganska så depprimerad ett tag under de förhållandet. Nu känner jag inte igen de där. Vredesutbrott kommer jag aldrig ifrån under situationen jag blir trängd i men annars. Tror de är deppression/ångest grejer de där.
  • Aquagreen
    Himmelkropp skrev 2009-04-24 08:59:22 följande:
    Japp känns bra de!
    Varför har du slutat ta den? Concerta alltså
    Bara för ikv, jag ska festa så då är ingen hit att ta concertan då, känner mig skit sur o grinig för att jag inte tagit alla mediciner idag, jobbigt.
  • Licens To Kiss
    Aquagreen skrev 2009-04-24 10:11:20 följande:
    Bara för ikv, jag ska festa så då är ingen hit att ta concertan då, känner mig skit sur o grinig för att jag inte tagit alla mediciner idag, jobbigt.
    Förstår de! Hur funkar de att börja medicinera imorrn igen?
  • Aquagreen
    Himmelkropp skrev 2009-04-24 10:14:59 följande:
    Förstår de! Hur funkar de att börja medicinera imorrn igen?
    Jag vet inte, ngn som vet? kan man ta medicinen när man vaknar efter en fylla el ska man vänta ett dygn?
    Blää va jag är sur o ovillig att göra ngt
  • ensamhemma
    Ysta skrev 2009-04-24 09:19:40 följande:
    jag känner igen mig till en viss del,men jag kan lätt sätta mig i hur andra mår,nästan för lätt.
    o sista ordet vill jag gärna ha.ger mig nästan aldrig.
    ja jag har märkt att jag gärna prtar om mig själv o kan bli lätt ouppmärksamm när nån annan pratar ibland,men jag har övat på att bli bättre på att lyssna så nu är det bättre än innan.
    o lättstött som fan e man ju....kan ta saker som kritik o bli vansinnig fast det inte alls var menat så.
  • ensamhemma
    Himmelkropp skrev 2009-04-23 22:48:05 följande:
    Jag är singel! Gick super duper bra och göra slut! 
    what???why?
  • ensamhemma
    Aquagreen skrev 2009-04-24 10:19:35 följande:
    Jag vet inte, ngn som vet? kan man ta medicinen när man vaknar efter en fylla el ska man vänta ett dygn?Blää va jag är sur o ovillig att göra ngt
    du kan ta medicinen när du vaknar,det har jag gjort o det var inga problem,se bara till att dricka mycket vatten
Svar på tråden vuxna med adhd add as