• Licens To Kiss

vuxna med adhd add as

Länk för Föräldrar till barn med ADHD
    beta.familjeliv.se/Forum-3-60/m40166290.html

Länk för Vuxna anhörig till ADHDARÈ
    beta.familjeliv.se/Forum-4-51/m39833594.html

{#lang_emotions_flower} Hej och välkommen till oss. {#lang_emotions_flower}

Vi är ett gäng som håller ihop. Ibland blir vi osams men oftast är vi bara snälla och gulliga {#lang_emotions_innocent} Dela med dig utav dina härliga och skitdagar. härliga och skitdagar.

Välj en signatur då du vill vara anonym.

I min tråd tillåts OT-inlägg.

INFORMATIONSLÄNKAR (ADHD, ADD)
    spexor.homestead.com/files/kriterier.htm
    attention.vgl.se/index.php&task=view&id=37&Itemid=29
    psychcentral.com/addquiz.htm
    www.expressen.se/1.682011
    sv.wikipedia.org/wiki/ADHD
    www.nyfikenvital.org/
    www.adhdforum.se/

INFORMATIONSLÄNKAR (AS)
    aspergerkontakt.mylava.net/
    www.psykologitest.se/test/asperger.php
    sv.wikipedia.org/wiki/Aspergers_syndrom

ALLA MÖJLIGA FUNKTIONSHINDER (CHATT)
    www.klubbfh.se/
    Mamma Flata och Partner
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-12 19:57
    Forum för oss i tråden! Glöm inte att behålla din signatur så du har samma i forumet som här på FL.

vimedadhdaddas.forum24.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-19 16:26
    NY TRÅD!! TYDLIG OCH FINARE!! VÄLKOMMEN IN:

www.familjeliv.se/Forum-11-308/m43990781.html
  • Svar på tråden vuxna med adhd add as
  • Anonym

asså jag har drabbats av en förlossningsdepression. har alltid svängt i humöret inte i perioder utan hela tiden .. sen har jag haft 3 mån som jag mådde super bra men svängde otroligt i humöret.. då tror mina läkare att jag e bipolär ! SUcka ..mina föräldrar tror mer på adhd

• Licens To Kiss
    HellviHumle skrev 2009-04-26 21:01:58 följande:
    Rätt många. Du får varningar innan du åker ut. Minst tre stycken. När du fått tre börjar de snegla på dina förehavanden. En till och det blir lite krisartat. Man kan åka ut redan efter tre stycken. Sedan beror det lite på om varningarna är utspridda i tiden, om de kommer för samma sak eller inte osv. Har du ingen varning så är det lugnt.
    Tror jag har fått två röda meddelanden. Nollställs det nånsin?
  • Licens To Kiss
    Anonym skrev 2009-04-26 21:02:09 följande:
    asså jag har drabbats av en förlossningsdepression. har alltid svängt i humöret inte i perioder utan hela tiden .. sen har jag haft 3 mån som jag mådde super bra men svängde otroligt i humöret.. då tror mina läkare att jag e bipolär ! SUcka ..mina föräldrar tror mer på adhd
    Men när började dina begränsningar visa sig?
  • HellviHumle
    Himmelkropp skrev 2009-04-26 21:03:39 följande:
    Tror jag har fått två röda meddelanden. Nollställs det nånsin?
    Nej, men de minskar lite i värde, med tiden. Åtminstone är det uppfattningen jag fått vid diskussioner om saken.
    Sedan kan jag tycka att sex månader är löjligt mycket. Det är ju mindre straff på rattfylla!
  • Licens To Kiss
    HellviHumle skrev 2009-04-26 21:06:50 följande:
    Nej, men de minskar lite i värde, med tiden. Åtminstone är det uppfattningen jag fått vid diskussioner om saken. Sedan kan jag tycka att sex månader är löjligt mycket. Det är ju mindre straff på rattfylla!
    Förjävligt! Klart att vi ska hålla oss inom ramarna men ibland tycker jag folk är så puckade så jag skriver de.
  • Licens To Kiss
    Anonym skrev 2009-04-26 21:09:14 följande:
    begränsningar?
    Ja?
  • Anonym

förstår inte vad du menar med begränsningar?

• HellviHumle
    Himmelkropp skrev 2009-04-26 21:08:39 följande:
    Förjävligt! Klart att vi ska hålla oss inom ramarna men ibland tycker jag folk är så puckade så jag skriver de.
    Det är precis det du inte ska göra. Gå ifrån en stund, läs en annan tråd. Eller tala om att åsikten är puckad, men skriv inte att personen är det. Det är skillnad, ser du.
  • Licens To Kiss

Det snackas om rosenrot hit och dit. Jag provade men alltså det var inge bra för jag la mig och sov. Jag och en kompis var ute och gick. jag la mig på gräsmattan rakt upp och ner och somna av skiten.

Svar på tråden vuxna med adhd add as