• Licens To Kiss

vuxna med adhd add as

Länk för Föräldrar till barn med ADHD
    beta.familjeliv.se/Forum-3-60/m40166290.html

Länk för Vuxna anhörig till ADHDARÈ
    beta.familjeliv.se/Forum-4-51/m39833594.html

{#lang_emotions_flower} Hej och välkommen till oss. {#lang_emotions_flower}

Vi är ett gäng som håller ihop. Ibland blir vi osams men oftast är vi bara snälla och gulliga {#lang_emotions_innocent} Dela med dig utav dina härliga och skitdagar. härliga och skitdagar.

Välj en signatur då du vill vara anonym.

I min tråd tillåts OT-inlägg.

INFORMATIONSLÄNKAR (ADHD, ADD)
    spexor.homestead.com/files/kriterier.htm
    attention.vgl.se/index.php&task=view&id=37&Itemid=29
    psychcentral.com/addquiz.htm
    www.expressen.se/1.682011
    sv.wikipedia.org/wiki/ADHD
    www.nyfikenvital.org/
    www.adhdforum.se/

INFORMATIONSLÄNKAR (AS)
    aspergerkontakt.mylava.net/
    www.psykologitest.se/test/asperger.php
    sv.wikipedia.org/wiki/Aspergers_syndrom

ALLA MÖJLIGA FUNKTIONSHINDER (CHATT)
    www.klubbfh.se/
    Mamma Flata och Partner
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-12 19:57
    Forum för oss i tråden! Glöm inte att behålla din signatur så du har samma i forumet som här på FL.

vimedadhdaddas.forum24.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-19 16:26
    NY TRÅD!! TYDLIG OCH FINARE!! VÄLKOMMEN IN:

www.familjeliv.se/Forum-11-308/m43990781.html
  • Svar på tråden vuxna med adhd add as
  • Aquagreen

Anonym (fia) - Jag vill gärna höra.

Himmelkropp - Inte Stratera (stavas?) aldrig provat men orkar inte ens göra de¨

Fjärilen - Jo super trist, var nöjd med den när jag kom upp i höga doser, inte alls kännt av några biverkningar, förutom nu då att levern inte alls mår bra o jag har ONT.

• Licens To Kiss
    Aquagreen skrev 2009-04-27 19:36:47 följande:
    Anonym (fia) - Jag vill gärna höra. Himmelkropp - Inte Stratera (stavas?) aldrig provat men orkar inte ens göra de¨ Fjärilen - Jo super trist, var nöjd med den när jag kom upp i höga doser, inte alls kännt av några biverkningar, förutom nu då att levern inte alls mår bra o jag har ONT.
    Så stavas det nog.
  • Licens To Kiss

3/5 kan jag skriva anonyma inlägg igen. Texten om de påminner så man inte glömmer bort. 

• HellviHumle
    Himmelkropp skrev 2009-04-27 19:46:51 följande:
    3/5 kan jag skriva anonyma inlägg igen. Texten om de påminner så man inte glömmer bort. 
    Jag skriver aldrig anonyma inlägg. Blir mest irriterad på allt knappande då jag glömmer att markera min signatur.
  • Anonym

aquagreen: du kan inte ha problem med gallan då? kan ge dåliga levervärden och ont..

• Licens To Kiss
    HellviHumle skrev 2009-04-27 21:08:51 följande:
    Jag skriver aldrig anonyma inlägg. Blir mest irriterad på allt knappande då jag glömmer att markera min signatur.
    Förstår
  • Anonym (Hej)

Aquagreen,  men vad tråkigt att läsa att de blivit så illa..  (du äter inte minipiller , p piller ?  tänkte bara en tanke då jag fick förhöjda levervärden av sånt)

har du hunnit ha ngn kontakt med din beh. läkare? om du kan få pröva ngt annat av desa medicner då värderna blivit bättre?

har idag vart rätt deppad och arg då jag märkt att en av våra katter pissat ner vårt hem på div ställen.. 

• Aquagreen
    Anonym skrev 2009-04-27 21:12:08 följande:
    aquagreen: du kan inte ha problem med gallan då? kan ge dåliga levervärden och ont..
    Jag har ingen aning alls, tror inte de, aldrig haft.

Anonym (Hej) skrev 2009-04-27 21:22:24 följande:
    Aquagreen,  men vad tråkigt att läsa att de blivit så illa..  (du äter inte minipiller , p piller ?  tänkte bara en tanke då jag fick förhöjda levervärden av sånt)har du hunnit ha ngn kontakt med din beh. läkare? om du kan få pröva ngt annat av desa medicner då värderna blivit bättre?har idag vart rätt deppad och arg då jag märkt att en av våra katter pissat ner vårt hem på div ställen.. 
    Inga mini el P piller, känns skit trist, deppigt o som att man tappat ens livlina
    Min kontakt på psyk skulle samtala med min beh läkare för att jag skulle få byta, medicin.
    Nej va trist, å katt piss som luktar så starkt o illa, kanske kastrera?
  • Anonym (Hej)
    Aquagreen skrev 2009-04-27 22:52:38 följande:
    Jag har ingen aning alls, tror inte de, aldrig haft.Anonym (Hej) skrev 2009-04-27 21:22:24 följande: Inga mini el P piller, känns skit trist, deppigt o som att man tappat ens livlina Min kontakt på psyk skulle samtala med min beh läkare för att jag skulle få byta, medicin.Nej va trist, å katt piss som luktar så starkt o illa, kanske kastrera?
    har inga pengar...  och allt den "förstört" nu kostar också att laga.   hoppas hon kan skynda på att prata med läkaren
  • Kaldorei

Weeeei jag har inte bitit på naglarna sen i torsdags! *lycklig* det syns faktiskt liiite liiite vitt i kanterna till å med, iaf på långfingret och tummarna! var tvungen att starta en tråd om det också =) Kanske finns fler nagelbitare här i ADHD-tråden också, då jag tror många med just ADHD kanske har problem med nagelbitning..... (det är ju nånting att pilla med när man måste sitta stilla)

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m43464383.html

Svar på tråden vuxna med adhd add as