• Licens To Kiss

vuxna med adhd add as

Länk för Föräldrar till barn med ADHD
    beta.familjeliv.se/Forum-3-60/m40166290.html

Länk för Vuxna anhörig till ADHDARÈ
    beta.familjeliv.se/Forum-4-51/m39833594.html

{#lang_emotions_flower} Hej och välkommen till oss. {#lang_emotions_flower}

Vi är ett gäng som håller ihop. Ibland blir vi osams men oftast är vi bara snälla och gulliga {#lang_emotions_innocent} Dela med dig utav dina härliga och skitdagar. härliga och skitdagar.

Välj en signatur då du vill vara anonym.

I min tråd tillåts OT-inlägg.

INFORMATIONSLÄNKAR (ADHD, ADD)
    spexor.homestead.com/files/kriterier.htm
    attention.vgl.se/index.php&task=view&id=37&Itemid=29
    psychcentral.com/addquiz.htm
    www.expressen.se/1.682011
    sv.wikipedia.org/wiki/ADHD
    www.nyfikenvital.org/
    www.adhdforum.se/

INFORMATIONSLÄNKAR (AS)
    aspergerkontakt.mylava.net/
    www.psykologitest.se/test/asperger.php
    sv.wikipedia.org/wiki/Aspergers_syndrom

ALLA MÖJLIGA FUNKTIONSHINDER (CHATT)
    www.klubbfh.se/
    Mamma Flata och Partner
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-12 19:57
    Forum för oss i tråden! Glöm inte att behålla din signatur så du har samma i forumet som här på FL.

vimedadhdaddas.forum24.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-19 16:26
    NY TRÅD!! TYDLIG OCH FINARE!! VÄLKOMMEN IN:

www.familjeliv.se/Forum-11-308/m43990781.html
  • Svar på tråden vuxna med adhd add as
  • Licens To Kiss
    MetalJosse skrev 2009-05-04 13:25:03 följande:
    Ah en adhd tråd. Jag måste bara få klämma in en fråga; Jag har ADHD och hur stor är risken att mitt barn kommer att få detta? (åt concerta 36 mg om dagen innan, gissa hur rastlös jag är nu under graviditeten hehe)
    Chans hög % tyvärr haha 
  • Licens To Kiss
    MetalJosse skrev 2009-05-04 13:25:03 följande:
    Ah en adhd tråd. Jag måste bara få klämma in en fråga; Jag har ADHD och hur stor är risken att mitt barn kommer att få detta? (åt concerta 36 mg om dagen innan, gissa hur rastlös jag är nu under graviditeten hehe)
    Välkommen hit! {#lang_emotions_sunny}
  • MetalJosse

haha tack! fan. jaha då är det väl lika bra att "varna" alla människor då så dom vet vad som väntas :P

• Anonym (fia)

Anonym (ADHD?!!) skrev 2009-05-04 12:46:38 följande:

kan du sitta på stranden helt mållös   Det kan fan inte jag. jag får panik, då måste jag hålla igång o ha mobilen på högvarv så nån skrickar sms o ringer så det händer nått hela tiden. och massa tindningar jag kan bläddra i och sen ha ett annat mål efter stranden då jag vet att jag har nått att göra så jag inte ligger där  i tomma intet.
    i tomma intet hahaha fan vad du är rolig idag!! hoho vad roligt sagt! Jag känner likadant, kan inte heller med sånt där! Fast för min del förra sommaren kunde jag ändå va på stranden en hel del pga att jag har ett par småbarn som jag ändå konstant måste jaga runt efter, de är som jag haha. Tomma intet haha du är ju för bra!
  • Anonym (fia)
    Himmelkropp skrev 2009-05-04 13:25:54 följande:
    Chans hög % tyvärr haha 
    har din dotter det? hur gammal är hon?
  • Licens To Kiss
    Anonym (fia) skrev 2009-05-04 13:51:31 följande:
    har din dotter det? hur gammal är hon?
    Vet inte men misstänker starkt att hon har adhd-begränsningar. Hon 7, ska fylla 8.
  • Aquagreen

Väntar på att dom ska ri nga från sjukhuset ang Concertan, är det rimligt att höja dosen? äter 90 mg som går ut innan kl ens är 14 o jag har provat ta den senare typ 10 ist för 8. ska jag ta att de fortsätter höja den el fråga om att gå över på Ritalin?

Ngn som kan "tipsa" om ngt bra ångestdämpande till kvällen?
    Snabba svar tack.

• Licens To Kiss

Idag skulle jag sticka iväg och handla och dammsuga men inget har blivit gjort. jag har duschat och fått på mig kläder. Blir och verkligen verkligen rensa skåp och frys idag.

• Anonym (fia)
    Aquagreen skrev 2009-05-04 14:04:28 följande:
    Väntar på att dom ska ri nga från sjukhuset ang Concertan, är det rimligt att höja dosen? äter 90 mg som går ut innan kl ens är 14 o jag har provat ta den senare typ 10 ist för 8. ska jag ta att de fortsätter höja den el fråga om att gå över på Ritalin?Ngn som kan "tipsa" om ngt bra ångestdämpande till kvällen?Snabba svar tack.
    skönt o se dig igen, har tänkt på dej..Hoppas nån annan har svar för jag har det inte jag ville bara säja skönt o se dig som sagt. Kram
  • Licens To Kiss

Jag ska köpa elgrill Måste ju grilla här hemma.

Svar på tråden vuxna med adhd add as