• Licens To Kiss

vuxna med adhd add as

Länk för Föräldrar till barn med ADHD
    beta.familjeliv.se/Forum-3-60/m40166290.html

Länk för Vuxna anhörig till ADHDARÈ
    beta.familjeliv.se/Forum-4-51/m39833594.html

{#lang_emotions_flower} Hej och välkommen till oss. {#lang_emotions_flower}

Vi är ett gäng som håller ihop. Ibland blir vi osams men oftast är vi bara snälla och gulliga {#lang_emotions_innocent} Dela med dig utav dina härliga och skitdagar. härliga och skitdagar.

Välj en signatur då du vill vara anonym.

I min tråd tillåts OT-inlägg.

INFORMATIONSLÄNKAR (ADHD, ADD)
    spexor.homestead.com/files/kriterier.htm
    attention.vgl.se/index.php&task=view&id=37&Itemid=29
    psychcentral.com/addquiz.htm
    www.expressen.se/1.682011
    sv.wikipedia.org/wiki/ADHD
    www.nyfikenvital.org/
    www.adhdforum.se/

INFORMATIONSLÄNKAR (AS)
    aspergerkontakt.mylava.net/
    www.psykologitest.se/test/asperger.php
    sv.wikipedia.org/wiki/Aspergers_syndrom

ALLA MÖJLIGA FUNKTIONSHINDER (CHATT)
    www.klubbfh.se/
    Mamma Flata och Partner
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-12 19:57
    Forum för oss i tråden! Glöm inte att behålla din signatur så du har samma i forumet som här på FL.

vimedadhdaddas.forum24.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-19 16:26
    NY TRÅD!! TYDLIG OCH FINARE!! VÄLKOMMEN IN:

www.familjeliv.se/Forum-11-308/m43990781.html
  • Svar på tråden vuxna med adhd add as
  • Anonym (ADHD?!!)
    ensamhemma skrev 2009-05-04 11:03:08 följande:
    Anonym (ADHD?!!) skrev 2009-05-04 09:28:21 följande: sådär känner jag med rätt ofta,har det så nu och sitter bara o väntar på att det ska vända till det bättre.blir tröttare o tröttare för varje dag som går, jag måste ringa läkaren och prata om medicinen om jag ska höja dosen.
    har du concerta?
  • Anonym (Fröken add)

Anonym (ADHD?!!) skrev 2009-05-03 20:34:47 följande:

visst är det jobbigt?! själv är jag tvärtom, jag ska göra allt snabbt. jag tävlar med mig själv känns det som och har hela tiden en kamp mot klockan. jag är helt klockbesatt, kollar hela tiden på klockan.
    Vissa saker kan jag bara inte vänta på utan bara måste få klart med en gång. Om jag inte gör klart vissa saker hinner jag tröttna/ tappa intresset för dom och klarar inte av at motivera mig till att ta tag i det igen.

Är ingen tid-jagare men oron och ångesten finns helt klart med i bilden hos mig också.
  • Kaldorei

Jo, men jag hittade som sagt inte dem frn början, så tröck jag in fel koder 3 ggr å då får man inte logga in igen förrän dagen därpå.

Himmelkropp skrev 2009-05-04 11:03:53 följande:
    De här med deklarationen, de står ju koder på den!! (I)
  • Anonym (ADHD?!!)

hahaahaa.....jag kom att tänka på en sak. hur är ni när ni ska handla eller gå i affärer?
    vet jag vad jag ska ha och SKA ha det på en gång så går jag med bestämda steg rakt mot nån personal och frågar vart har ni bla bla bla????? där säger hon då och pekar och hittar man inte det då (som man aldrig gör) då blir jag rasande och gå tillbax och nästan skriker att hon ska minsann gå fram och peka på vad som har just den saken direkt!!!! som en fjortis är man ju då. vem fan har tid att lulla runt och gå i tomma intet?
    sista jag skulle ha tamponger på åhlens så trodde jag att dom skulle kalla på väktare hahaa..... jääääääääävlar va arg jag va. hon pekade bortifrån kassan flera ggr men jag hittade inte ändå. sen låste det sig i huvvet med pms och allt och jag skrek rätt ut att då kan du komma hit och peka istället för stå där borta och tror att du vet att dt ska finnas här när dt inte finns. så kom bara hit och ge mig dom nuuuuuuuuuuuu.

• Licens To Kiss
    Kaldorei skrev 2009-05-04 11:15:41 följande:
    Jo, men jag hittade som sagt inte dem frn början, så tröck jag in fel koder 3 ggr å då får man inte logga in igen förrän dagen därpå.
    Jävla skit!!!
  • Kaldorei

Ja skit som fan :S började grina när jag upptäckte att det inte funkade...

usch, ska på arbetsförmedlingen idag också. å skriva in mig, problemet e ju att jag inte fått någon dagisplats.... =(

Himmelkropp skrev 2009-05-04 11:17:14 följande:
    Jävla skit!!!
  • Anonym (fia)
    Himmelkropp skrev 2009-05-04 11:01:48 följande:
    Nu kom jag på!! Min mormor hade ett vitt köksbord men hon hade svart platsduk på bordet alltid så där kunde jag sitta. Stack iväg från köket när hon lyfte på duken för att ta fram sedlarna hon gömde där.
    hahaha, ja där ser du, vita bordskivor är otäcka!
    men vad var det med ögon på tavlor, känner du dig uttittad? vad är det mer med tavlor du inte gillar?
  • Anonym (Fröken add)
    Himmelkropp skrev 2009-05-03 20:36:26 följande:
    allt. hehe
    jag har ju slugish add!
    vet inte om jag är utmärkande långsam då även jag kan bli irriterad på människor som är
    långsammare ; )
  • Anonym (Fröken add)

sorry vet inte vad som hände med mitt inlägg ovan. himmelkropp undrarde vad jag behövde tid till.
    men det kom inte med i citatet.

• Anonym (fia)

Anonym (ADHD?!!) skrev 2009-05-04 11:16:22 följande:

hahaahaa.....jag kom att tänka på en sak. hur är ni när ni ska handla eller gå i affärer?vet jag vad jag ska ha och SKA ha det på en gång så går jag med bestämda steg rakt mot nån personal och frågar vart har ni bla bla bla????? där säger hon då och pekar och hittar man inte det då (som man aldrig gör) då blir jag rasande och gå tillbax och nästan skriker att hon ska minsann gå fram och peka på vad som har just den saken direkt!!!! som en fjortis är man ju då. vem fan har tid att lulla runt och gå i tomma intet?sista jag skulle ha tamponger på åhlens så trodde jag att dom skulle kalla på väktare hahaa..... jääääääääävlar va arg jag va. hon pekade bortifrån kassan flera ggr men jag hittade inte ändå. sen låste det sig i huvvet med pms och allt och jag skrek rätt ut att då kan du komma hit och peka istället för stå där borta och tror att du vet att dt ska finnas här när dt inte finns. så kom bara hit och ge mig dom nuuuuuuuuuuuu.
    hahaha nej du är ju inte klok hur kan du gå lös haha
    men du detta med offentliga raseriutbrott det har jag också inga hämningar ibland, o ofta är det ju helt idiotiskt det man säjer, så man gör ju verkligen bort sig. Väntade på bussen för ett tag sen med sovande dotter i sulky. Första buss hade fullt så fick inte gå på med barnvagnen. Varför i helvete stannade du då för skrek jag bland annat i det utbrottet. Tänkte senare att om han inte hade stannat så hade jag ju ringt busschefen o skrikit för det, haha. Ingen kan göra mej nöjd tyvärr. Sen dessutom när jag väl kom med en buss så hade den en ny rutt o gissa vem som tappade besinningen igen inne på bussen o gjorde bort sej igen. För kunde ju hört på innan jag åkte med, han sa faktiskt till men det hörde jag inte med flit för ville så gärna att den skulle dit jag skulle. Usch va fjantigt.
Svar på tråden vuxna med adhd add as