• Licens To Kiss

vuxna med adhd add as

Länk för Föräldrar till barn med ADHD
    beta.familjeliv.se/Forum-3-60/m40166290.html

Länk för Vuxna anhörig till ADHDARÈ
    beta.familjeliv.se/Forum-4-51/m39833594.html

{#lang_emotions_flower} Hej och välkommen till oss. {#lang_emotions_flower}

Vi är ett gäng som håller ihop. Ibland blir vi osams men oftast är vi bara snälla och gulliga {#lang_emotions_innocent} Dela med dig utav dina härliga och skitdagar. härliga och skitdagar.

Välj en signatur då du vill vara anonym.

I min tråd tillåts OT-inlägg.

INFORMATIONSLÄNKAR (ADHD, ADD)
    spexor.homestead.com/files/kriterier.htm
    attention.vgl.se/index.php&task=view&id=37&Itemid=29
    psychcentral.com/addquiz.htm
    www.expressen.se/1.682011
    sv.wikipedia.org/wiki/ADHD
    www.nyfikenvital.org/
    www.adhdforum.se/

INFORMATIONSLÄNKAR (AS)
    aspergerkontakt.mylava.net/
    www.psykologitest.se/test/asperger.php
    sv.wikipedia.org/wiki/Aspergers_syndrom

ALLA MÖJLIGA FUNKTIONSHINDER (CHATT)
    www.klubbfh.se/
    Mamma Flata och Partner
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-12 19:57
    Forum för oss i tråden! Glöm inte att behålla din signatur så du har samma i forumet som här på FL.

vimedadhdaddas.forum24.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-19 16:26
    NY TRÅD!! TYDLIG OCH FINARE!! VÄLKOMMEN IN:

www.familjeliv.se/Forum-11-308/m43990781.html
  • Svar på tråden vuxna med adhd add as
  • Kaldorei

GAAAAH!! jag skulle lämna in min deklaration via internet idag. givetvis hittade jag inte koderna på engång så jag testade ju med nå andra grejer där mitt personnummer stod med = spärrad för dagen, *kom igen imorgon*.... suck. tur jag ändå ska iväg mot skatteverkat idag, så får väl höra om man får lämna in den där istället.

Fjärilen72 skrev 2009-05-04 02:24:37 följande:
    Anonym (fia) skrev 2009-05-03 19:50:54 följande:
    Jag är diagnostiserad med ADD och Asperger.I alla fall inom neuropsykiatrin, tilkommer några diagnoser till på "vanliga" psyk. Äter Ritalin också om det nu kan spela någon roll.Är just nu vaken mitt i natten för att jag inte lyckades få ordning på min förbannade deklaration och den ska vara inne senast imorgon! Vet inte riktigt hur jag ska få ihop det här riktigt..Och när jag väl är färdig med det så är det en miljard saker till som ska göras. Och i vilken ände ska jag börja där? Gah!Tack så mycket för att du bryr dig!Det betyder!
  • Licens To Kiss
    Kaldorei skrev 2009-05-04 10:45:53 följande:
    GAAAAH!! jag skulle lämna in min deklaration via internet idag. givetvis hittade jag inte koderna på engång så jag testade ju med nå andra grejer där mitt personnummer stod med = spärrad för dagen, *kom igen imorgon*.... suck. tur jag ändå ska iväg mot skatteverkat idag, så får väl höra om man får lämna in den där istället.
    Du kan lämna in personligen.
  • Anonym (fia)
    Himmelkropp skrev 2009-05-04 10:35:56 följande:
    Jag har tänkt på en sak. Jag fixar inte om skåpluckor i köket exempelvis står öppet, likaså dörrar i lgh. Tavlor har jag problem med och tavlor med ögon på fixar jag inte alls. Får panik och oftast blir de utbrott.
    öppna luckor är fasa, jag håller med! tänk paniken när luckan under diskbänken tappade sin magnet så den stod på glänt. sambon bara: ja det fixar jag hur lätt som helst. javisst men när.. så jag skulle göra det själv för han stack till jobbet. såg mej omkring o hittade superlim, lånade en mekanobit av sonen o tryckte dit, men det var hål i den så limmet rann ju genom o limmade fast 2 fingrar i skåpluckan istället! Jag o superlim är inte nån bra grej, skulle limma fast sulan på min sko i somras, limmade hop allt annat i närheten o när limmet va slut satt mina fingrar ihop med varandra o servetter satt o fladdrade på händerna men sulan satt fortfarande löst.
    Gillar du vita bordskivor? Jag kan inte sitta vid ett vitt bord, blir hypernervös.
  • Kaldorei

Jo, fast det står på nätet att det bara är vissa regioner som har det så....:S

Himmelkropp skrev 2009-05-04 10:46:40 följande:
    Du kan lämna in personligen.
  • Licens To Kiss
    Anonym (fia) skrev 2009-05-04 10:47:16 följande:
    öppna luckor är fasa, jag håller med! tänk paniken när luckan under diskbänken tappade sin magnet så den stod på glänt. sambon bara: ja det fixar jag hur lätt som helst. javisst men när.. så jag skulle göra det själv för han stack till jobbet. såg mej omkring o hittade superlim, lånade en mekanobit av sonen o tryckte dit, men det var hål i den så limmet rann ju genom o limmade fast 2 fingrar i skåpluckan istället! Jag o superlim är inte nån bra grej, skulle limma fast sulan på min sko i somras, limmade hop allt annat i närheten o när limmet va slut satt mina fingrar ihop med varandra o servetter satt o fladdrade på händerna men sulan satt fortfarande löst. Gillar du vita bordskivor? Jag kan inte sitta vid ett vitt bord, blir hypernervös.
    Nja alltså jag har nog problem med vitt köksbord. Tror de. Har aldrig ägt ett och kommer inte ihåg att jag suttit vid ett.
  • Anonym (ADHD?!!)
    öppna luckor är fasa, jag håller med! tänk paniken när luckan under diskbänken tappade sin magnet så den stod på glänt. sambon bara: ja det fixar jag hur lätt som helst. javisst men när.. så jag skulle göra det själv för han stack till jobbet. såg mej omkring o hittade superlim, lånade en mekanobit av sonen o tryckte dit, men det var hål i den så limmet rann ju genom o limmade fast 2 fingrar i skåpluckan istället! Jag o superlim är inte nån bra grej, skulle limma fast sulan på min sko i somras, limmade hop allt annat i närheten o när limmet va slut satt mina fingrar ihop med varandra o servetter satt o fladdrade på händerna men sulan satt fortfarande löst.Gillar du vita bordskivor? Jag kan inte sitta vid ett vitt bord, blir hypernervös.
    hahhaaaa............   servetter som fladdrade hahaaaa.......... låter som min son. han skulle rivit hela huset om detta hände honom.   
  • Licens To Kiss
    öppna luckor är fasa, jag håller med! tänk paniken när luckan under diskbänken tappade sin magnet så den stod på glänt. sambon bara: ja det fixar jag hur lätt som helst. javisst men när.. så jag skulle göra det själv för han stack till jobbet. såg mej omkring o hittade superlim, lånade en mekanobit av sonen o tryckte dit, men det var hål i den så limmet rann ju genom o limmade fast 2 fingrar i skåpluckan istället! Jag o superlim är inte nån bra grej, skulle limma fast sulan på min sko i somras, limmade hop allt annat i närheten o när limmet va slut satt mina fingrar ihop med varandra o servetter satt o fladdrade på händerna men sulan satt fortfarande löst. Gillar du vita bordskivor? Jag kan inte sitta vid ett vitt bord, blir hypernervös.
    Nu kom jag på!! Min mormor hade ett vitt köksbord men hon hade svart platsduk på bordet alltid så där kunde jag sitta. Stack iväg från köket när hon lyfte på duken för att ta fram sedlarna hon gömde där.
  • ensamhemma

Anonym (ADHD?!!) skrev 2009-05-04 09:28:21 följande:

idag är jag världens minsta lilla hjälplösa mes. saknar nått men vet inte vad. nån som kan ta hand om mig eller stötta mig bara.  åker rätt ner i svackor ibland när allt blir för mycket o svämmar över. känns det igen??
    sådär känner jag med rätt ofta,har det så nu och sitter bara o väntar på att det ska vända till det bättre.
    blir tröttare o tröttare för varje dag som går, jag måste ringa läkaren och prata om medicinen om jag ska höja dosen.
  • Licens To Kiss

De här med deklarationen, de står ju koder på den!! (I)

Svar på tråden vuxna med adhd add as