• Asak

Fullmåne = Förlossning?

Ja, just precis! Fullmåne på onsdag! Är det verkligen så att det kan "hjälpa till"? BM hävdar det, jag har ingen aning... Men man kan ju hoppas!

• Svar på tråden Fullmåne = Förlossning?
  • LinnIzabelle

Jag kan inte rå för att vara helt uppspelt på att det är fullmåne inatt! Min mamma gick tillbaka i tiden och tittade när jag och min lillebror föddes, och hennes vatten gick natten då det var fullmåne samt morgonen efter fullmåne!

Tänk vad bättre man mår när man får hoppas lite, hoppas man inte blir för besviken om månen inte gör sitt sen bara ;D

• Miss Piggy 82

Jaha då får jag hoppas att min lilla tös tittar ut i natt .
    Är på BF+3 idag.
    Så man får väll hålla tummarna.

• HN79

Har bara läst ts, men när jag jobbade på förlossningen märkte vi av att det blev fler vattenavgångar vid fullmåne. Skulle då bero på jordens dragningsfraft eller nått sånt.

• ToKar

Häftig tråd. Har 10 dagar kvar till bf, får hoppas att något händer inatt då

• tussans82

ok vore ju gott om vattnet ville gå i natt då...har 3 badar till bf o är så himla trött på detta har ju värkar till o från. En hel del sd med men det vill lixom inte komma igång. Var hos bm i går o hon sa att snart händer det något. usch

• Tiingeling

har ju åsså lite över två veckor kvar men lillan kom tidigt å läkaren sa att chansen att denna gör det åxå är stor, ligger tydligen i arvsanlagen med läste jag precis.

Nu har vi varit ute å kört 4 hjuling (inget att rekomendera med kraftig foglossning men hästarna var ju tvugna att få sin mat!) lyft lite tungt å så det här med fullmånen, kanske man skulle ta å färdknäppa lite i kväll med, ha ha!

• MajasMat

det händer ingenting här iaf.. trots fullmånen.. :s hur går det för er andra?

• Tiingeling

Uppe på min nattliga runda å dricker oboy!!
    Näe inget här men jag är väldigt spänd i magen och det har liksom känts lite annorlunda men det är nog sviter efter 4hjuls åkningen .....

Svar på tråden Fullmåne = Förlossning?