Fullmåne = Förlossning?
Ja, just precis! Fullmåne på onsdag! Är det verkligen så att det kan "hjälpa till"? BM hävdar det, jag har ingen aning... Men man kan ju hoppas!
Ja, just precis! Fullmåne på onsdag! Är det verkligen så att det kan "hjälpa till"? BM hävdar det, jag har ingen aning... Men man kan ju hoppas!
Jag fick värkar vid fullmåne....men om det beror på det vette sjutton =)
var det inatt som var eller inatt som kommer som det är fullmåne ? =)..
min bebis var helt galen inatt..trodde nästan den skulle ta sig ut genom magen istället hehe..ont som sjutton gjorde det med men det fick jag stå ut med för såg så himla lustigt ut :)
Skulle inte ha något emot att sätta igång inatt om det är fullmåne då ;p..blir en fin present till min systerdotter som fyller 13 idag :)
Ja nu blir jag också osäker på var det fullmåne natten som gick eller har man en chans inatt hahaha. Det enda som hände mig inatt var också en ovanligt sprattlig bebis och kramp i vaden :)
Jag hade också en natt full med sprattel i magen! + en snarkande sambo som lät mer och mer som en varulv ju längre natten gick ;D Men inga värkar eller vattengång, men eftersom jag inte vet om det var inatt eller natten som kommer nu som var/är fullmåne så ger jag det en chans till ;D
fullmånen ska vara i dag, den 11:e, enligt almanackan... Har haft teckenblödningar sedan i går morse, massa SD och allmänt ont.. Får väl se vad som händer!
Fullmånen är natten som kommer
Så än har ni chansen!
Hoppas att era känningar inatt var et tecken på att det är igång.
Har ett tag kvar själv än men följer er med spänning.
Spännande! Då håller vi alla tummar o tår att vi känner att det drar igång i natt då.
Måste kika in här imorgon och höra vad som hänt.
Ja det ska bli jätteskoj att se om det har hänt nåt för någon här imorgon!
Jag tror stenhårt på att månen kan styra en massa saker i våra kroppar och liv (tänk bara på att en normal menscykel är lika lång som månens cykel
)
Så jag var tvungen att kolla när mina båda första barn föddes.
Barn 1: 5/2 2004 - en dag innan fullmåne (tio dagar före bf)
Barn 2: 17/3 2006 - två dagar efter fullmåne (fjorton dagar före bf)
Idag är det 14 dagar kvar till BF med barn nummer 3 - så gissa om jag hoppas på att det är en trend
Jag hade åxå vattenavgång vid fullmåne förra gången å hoppas att det blir så även i natt!!! Gud vad gott om det satte igång nu!!!