• Asak

Fullmåne = Förlossning?

Ja, just precis! Fullmåne på onsdag! Är det verkligen så att det kan "hjälpa till"? BM hävdar det, jag har ingen aning... Men man kan ju hoppas!

• Svar på tråden Fullmåne = Förlossning?
  • Postit

Fullmåne - förklarar kanske varför man inte kan sova och rastlöst sitter och knappar framför datorn istället (vilken tur att man har den möjligheten iallafall)
    Är i v35+3 så det är lite för tidigt än, hakar nog på nästa fullmåne Läääängtar

Lycka till alla ni andra, hoppas att det kommer många bebisar

• Asak

Dumma värkar som inte vill bli regelbundna.... =(

• nirakanna2

Har BF på lördag, men ca kl 3.30 gick vattnet Tackar månen och hoppas att fortsättningen kommer snart med regelbundna värkar!

• MajasMat
    nirakanna2 skrev 2009-03-12 04:49:07 följande:
    Har BF på lördag, men ca kl 3.30 gick vattnet Tackar månen och hoppas att fortsättningen kommer snart med regelbundna värkar!
    orättvist!!! men spännande! lycka till!!
  • Tiingeling
    nirakanna2 skrev 2009-03-12 04:49:07 följande:
    Svär på att du fick lite hjälp av månen!!!

Jag känner av månens påverkan, huvudvärk! det brukar jag få så jag är känslig vid fullmåne. Har lite värkar, haft i några dagar men inget regelbundet.

Men än är inte hoppet ute, månen är ju fortfarnde stark och kanske det dröjer lite men det blir säkert fler under dagen!
  • Mattilda

ingen bebis här men däremot har magen varit stenhård hela natten och jag har haft ont ont ont som jag inte haft förut så någonting med fullmånen är det nog helt klart!

• Tiingeling
    Mattilda skrev 2009-03-12 08:05:09 följande:
    ingen bebis här men däremot har magen varit stenhård hela natten och jag har haft ont ont ont som jag inte haft förut så någonting med fullmånen är det nog helt klart!
    har haft samma känsla, spänd mage och en "annan känsla" än vanligt....

Ska faktiskt gå ålägga mig nu igen efter att ha lämnat lillan på dagis, är så trött!
  • LinnIzabelle

jag kände som vanligt ingenting. Inte en enda liten förvärk eller sammandragning. Däremot fick jag ett par svullna fötter ;D

• ToKar

fruktansvärt ont i magen, vet inte om det är vattnet som börjar sippra eller om det är en enorm flytning, hoppas på att månen har hjälpt mig

• narie24

Jag kände ingenting förutom om att det var ännu svårare att sova än vanligt. Konstigt, även mina fötter är svullna..

Svar på tråden Fullmåne = Förlossning?