• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • MrsMurphy

Hf/Hanna: Helt klart coolare den här gången! Och det verkar som allt funkar bara av den inställningen. Ok, att amningen till en början gjorde skeeetaont när vårtorna havererade men nu har det kurerats och det går bra. Dessutom gör ju Nora att man inte har samma möjlighet att sitta med en igel på bröstet så det blir ju mycket mer amma/lägga ifrån vilket gör susen för tuttarna och kotten går faktiskt med på det vilket Nora aldrig gjorde. Så han sover/äter och gör inte mycket väsen av sig alls.

Nora tar det också bra men snart är väl den smekmånaden över och hon inser att han är här för att stanna... Men den dagen den sorgen! Men helt klart överraskad att allt flyter på så bra, men som vanligt så hade väl jag valt att lyssna för mycket på alla domedagsprofetior så jag var förberedd på totalt kaos och sitter nu här smått snopen över att allt inte rasat i huvudet på en. Men det lär ju bli en aningens mer kaosartat när man är hemma ensam med två och det blir vanlig vardag. Men det löser sig!

Vi har helt kört fast på namnfronten för tillfället!

Allt är såååååååå naturligt så...
  • Hannnas

Lättja... skönt att det känns bra hittills iaf ... o du, hur känns kroppen din efter denna förlossningen? Hur mår DU?

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • snöstjärna

Magda:
    Här är resultaten av våra kycklingar som gjordes =)

Påskkort 2009Jordans första målning blev påskkort.

Hanna:
    Va skoj å få ordning på M's rum! Roligt med IKEA .. åh, jag vill oxå inreda nytt barnrum .... i huset =) Har flyttat in i huvudet.. haha.

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • numberone
    MrsMurphy skrev 2009-04-04 19:39:46 följande:
    Hej hej!Här är lillgrabben! (klickbild)Fortfarande inget namn...
    Åååå vilken gobit....ser ut som en Pontus tycker jag
  • angiee

Lättja

Va fin han är, underbart! Jag tycker det är en NILS!
    ღ ♥ ღ Vendla - vår livslånga uppgift & kärlek ღ ♥ ღ
  • jazzy

Lättja... gosig kille!!! Ser ut att heta vadsomhelst....

3 barnsmamma
  • Kickan 84

Lättja: Vad fin han är!

Säger dock... aldrig mer igen!

• Kickan 84

Röstar för Elis, tycker att det är det finaste pojknamnet förutom Seth!

• jazzy
    Kickan 84 skrev 2009-04-05 11:09:00 följande:
    Lättja: Vad fin han är! Säger dock... aldrig mer igen!
    jo jo..jag ska påminna dig om att du sa så när du är i v 40 {#lang_emotions_wink}
    3 barnsmamma
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7