• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • Hannnas

Är bara inne en kortis... o säger att det blir nog ingen bebis i helgen iaf har iaf inga känningar än..

Kramis

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • jazzy
    Hannnas skrev 2009-04-18 13:04:02 följande:
    Är bara inne en kortis... o säger att det blir nog ingen bebis i helgen iaf har iaf inga känningar än.. Kramis
    nää, det kan komma som ett brev på posten..närsom!! Laddar iag mobilen nu...

Hejja Ylva!!!!!
    3 barnsmamma
  • numberone

Hej hopp!

har en ny bild på magen i galleriet nu.... v. 31

• Thezzizen
    lurksmulan skrev 2009-04-17 22:15:55 följande:
    För fantastiskt rolig bild på Pollys galna hår från i går morse, kolla in min blogglurksmulan.blogg.se/
    Lurka du har ju en helt underbar liten tjej!!!
  • MagdaA

Varit i stan idag, handlat galonställ åt Alex med löstagbart fleecefoder, inte hunnit prova än, men jag hoppas det blir bra. 2 mössor blev det också, en till dagis och en som får hållas ren.

Börjat planera sommarens semester också, kommer bli mycket tid i bilen! Någon som vill ha påhälsning? Vi stannar gärna på lek-pauser

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • Hannnas

Kväller... idag har det blivit massor gjort här städat o röjt, planterat en massa blommor, bakat, målat mm mm

Tänk att man kan "gå igång" när man gör klipp o köper plantjord 50Lx6säckar för en hundring

• Thezzizen

kväller tjejer..

Sitter och väntar på maten... har ingen grillkol hemma så vi fick plocka fram grillpannan istället.. Snutta sover efter att jag fick byta bajsblöja i sängen, hur ofta händer det liksom...

NO, fin mage!

Magda, skönt med sova! hoppas hoppas det kanske blir en liten vändning för er...

Hanna, man kan bli upphetsad för mycket konstigt när man blivit husägare . helt underbart är det...

• Hannnas

Kväller

Ingen bebis idag heller o nu är det säkert så att hon stannar till nästa helg o jag hinner förhoppningsvis bada innan då (röris kommer på tors) *jippiiii*

Fast jag måste ju erkänna att jag är måttligt trött på den här förbannade kroppen rent ut sagt

Thezz... inga känningar?

• Kickan 84

Tror hon kommer innan torsdag, så det så

• Hannnas
    Kickan 84 skrev 2009-04-19 19:37:29 följande:
    Tror hon kommer innan torsdag, så det så
    tyst med dig än är finns det iaf inget som tyder på det

*klamrar mig stenhårt vid hoppet*
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7