• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • Kickan 84

Thezz: Baskat, jag som trodde du fått nu

Hur mår du då?

• Thezzizen

Kickan 84 skrev 2009-04-17 20:03:10 följande:

Thezz: Baskat, jag som trodde du fått nu Hur mår du då?
    Nä du, kan kanske räkna till en sd per kväll... typ.. Fast sen igår tror jag magen sjunkit lite extra. har utan problem kunnat sov apå rygg inatt, första gången på flera månader.. Men har börjat samla på mig vätska... F_N om den inte kommer snart så man slipper dra på sig så mkt
  • Kickan 84

Thezz: Jobbigt med vätskan, man känner sig ju nog tung mot slutet! Med S samlade jag hela 10 kg bara vätska, fy sjutton!!

• Thezzizen

Kickan 84 skrev 2009-04-17 20:06:38 följande:

Thezz: Jobbigt med vätskan, man känner sig ju nog tung mot slutet! Med S samlade jag hela 10 kg bara vätska, fy sjutton!!
    Jajag samlade jättemkt med lovisa. Nu har jag ju sluppit faktiskt, tills typ en vecka sen, och sen i förrgår har det gått ett litet snäpp längre..
  • Kickan 84

Thezz: Usch då jobbigt Men snart är det över...

• angiee

Ja vi får hoppas att det ramlar av henne lite. Mest av den anledningen att det inte är ngt jag vill att hon ska bli retad för. Nåja, vi får se. Hon är goast iallafall!

ღ ♥ ღ Vendla - vår livslånga uppgift & kärlek ღ ♥ ღ
  • MagdaA

go morron! ALEX HAR SOVIT I NATT! 20.00-6.15, inte en pip!

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • Honeyflowers

magda: Åh vad skönt för er!!!!!!

Vi har åkt med Maxen till farmor o farfar idag så han ska få vara där över dagen, de bor ca 5 mil bort, första gången han är där utan oss faktiskt, känns bra men lite pirrigt ändå, vi ska försöka grejja lite här hemma när vi är barnfria. Allt går ju mkt snabbare då

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7