• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • numberone

Jag är 170 cm....

Sitter och funderar en del på detta med anders  10 pappa dagar där han får FP samtidigt som jag... undra om vi kan få dispans och extra dagar iom att Ellen inte kan sitta eller krypa....

• angiee

Fy fan Hannah... jag skulle drömma om att väga 67 kilo! haha !

Jag är 176 cm lång & väger normalt 72 kg ca... i dagens läge *harkel* är det 75 på vågen. SUCK!
    ღ ♥ ღ Vendla - vår livslånga uppgift & kärlek ღ ♥ ღ
  • Honeyflowers

angie: vi får tänka på att vi är långa
    72 kg till mina 177 cm vill jag också till...SKA dit efter förlossning.
    vägde väl 77 kg när jag vart gravid igen

• numberone

Jag har som mål att komma ner till 65 kg.... Det känns som det skulle passa mig perfekt

Honeyflowers skrev 2009-04-17 13:35:12 följande:
    no: oj, jag har ingen aning om det...du får nog höra med FK...
    Ja jag får nog ta och ringa dem....Det är nog inte en helt vanlig fråga!
  • angiee

HF

För mig har det gått SAKTA i viktnedgången. Tyvärr har jag ju inte ansträngt mig något vidare efter att jag landat på mina nuvarande 75.
    När jag kom hem från förlossningen gick jag ner 15 kg snabbt. Resterande 13 kg fick jag BANTA bort men det gick på 4 månader. Nästa grav vill jag gärna inte upp mer än 16 kg, kan ju hoppas
    ღ ♥ ღ Vendla - vår livslånga uppgift & kärlek ღ ♥ ღ
  • Hannnas
    Honeyflowers skrev 2009-04-17 13:28:45 följande:
    hanna- du ÄR en liten kvinna Hur lång är du?Själv är jag 177 cm...dvs lååång...
    Åhhh GE mig dina vackra centimetrar jag är 168 idag har krympt 2 så medellängd exakt även om jag tycker det är yttepytte
    Honeyflowers skrev 2009-04-17 13:31:26 följande:
    hanna: åhh smaskigt, har recept att dela med dig av??

http://www.receptbankenskokbok.se/viewtopic.php?p=4494

O herregud tjejjer, ni är ju lååånga o det är jag grymt avis på tar lätt några kilon mer o era centimetrar

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • after eight

Hihi! Ser att ni diskuterar vikt. Jag är nog ganska liten i längd (eller väldigt liten) 1.60 bara och väger i vanliga fall runt 59. Men när Vincent föddes var jag uppe på 78,5. Jösses! *fnissar* 78,5 på mina 1.60 såg ganska komiskt ut, tror jag. Rund som en badboll.

angiee skrev 2009-04-17 13:45:20 följande:
    HF För mig har det gått SAKTA i viktnedgången. Tyvärr har jag ju inte ansträngt mig något vidare efter att jag landat på mina nuvarande 75. När jag kom hem från förlossningen gick jag ner 15 kg snabbt. Resterande 13 kg fick jag BANTA bort men det gick på 4 månader. Nästa grav vill jag gärna inte upp mer än 16 kg, kan ju hoppas
    Angiee: Det var väl inte sakta, du har ju gått ner jättefort! Duktigt! Efter Isabel tog det mig 9 månader att komma ner i ursprungsvikten och då sprang jag ett par mil i veckan. Nu efter snart 1½ år efter Vincents födelse har jag fortfarande inte kommit ner i urprungsvikten, har cirka 2 kilo kvar. *suckar* Och jag har alltid fått slita för minsta lilla mikrogram jag ska ner.
    Mamma till Isabel 050105 och Vincent 071211
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7