• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • Hannnas
    snöstjärna skrev 2009-04-17 12:06:17 följande:
    Oh så gott!Önskar jag hade ork å baka lite själv..
    Ja man får ta sig i kragen mellan varven.. iof bakar jag rätt ofta numera när vi har frys (el normalstor ska jag väl säga ) o vi fikar rätt ofta... vägrar äta "köpebröd"... över min döda kropp
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • lurksmulan
    Hanna: Vad är silviakaka?
    En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • numberone

Fyyyyyy jag vägde mig hos bm igår {#lang_emotions_cry} 86.8 kg.... magen växer perfekt efter sin kruva och med ellen låg jag en bit över översta kurvan och denna gången strax över medel.. Ska bli intressant att jämföra vikt när bebisen kommit sen....

• angiee

NO

var inte ledsen Jag väge 100 KG på förlossningen!!!!!!! Då gick jag upp nästan 30 friska men det var surt att se de där siffirorna!
    ღ ♥ ღ Vendla - vår livslånga uppgift & kärlek ღ ♥ ღ
  • numberone
    angiee skrev 2009-04-17 12:57:16 följande:
    NO var inte ledsen Jag väge 100 KG på förlossningen!!!!!!! Då gick jag upp nästan 30 friska men det var surt att se de där siffirorna!
    Jag vägde iofs in mig på 78 kg så jag har ju inte gått upp så himla mycket....
  • lurksmulan

Jag vägde 114 kg på förlossningen när Laban föddes!
    Flodhäst!

Nu ska vi titta på hus! Tjing!

En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • Honeyflowers

no: misströsta inte,. jag vägde mig igår hos BM 85,7. på inskrivningen vägde jag 78,7 så eg. har ju varken du el jag gått upp särskilt mkt. Men ändå, man känner sig stor. SF-måttet var 27 cm v 29+0. Hur är ditt?

• numberone
    lurksmulan skrev 2009-04-17 13:08:40 följande:
    Jag vägde 114 kg på förlossningen när Laban föddes! Flodhäst!Nu ska vi titta på hus! Tjing!
    *fniss* tänk va olika det är....

Ni är verkligen inne på att jaga hus nu... himla roligt!! Hoppas att det går bra idag....

Honeyflowers skrev 2009-04-17 13:14:02 följande:
    no: misströsta inte,. jag vägde mig igår hos BM 85,7. på inskrivningen vägde jag 78,7 så eg. har ju varken du el jag gått upp särskilt mkt. Men ändå, man känner sig stor. SF-måttet var 27 cm v 29+0. Hur är ditt?
    Om jag inte minns fel så hade jag 30 i v. 30+1...
    Ne det är väl inte så farligt egentligen, ser ju bara jäkligt illa ut på vågen
  • Honeyflowers

no: precis, det är ju det att man vill ju gå ned det sedan barnet är fött också! jag hade 4 kg kvar när jag blev gravid igen.

• Hannnas
    lurksmulan skrev 2009-04-17 12:48:46 följande:
    Hanna: Vad är silviakaka?

Jadu, som ljusa kärleksmums ser de ut man gör i långpanna, en sockerkaksbotten och sen en ljus glasyr baserad på smör/socker/äggulor o vanilj o så kokos på det

Jag är nog en liten kvinna jag, väger 67 idag har gått upp iaf 13kg nu... så vi får väl se vad jag väger på förlossningen sen men får väl räkna med 1kg till iaf...

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7