• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • lurksmulan

JUSTer: Nej nej, inget hus är köpt. Vi är totalt ambivalenta och det kommer sluta med att vi bor kvar. Eller nåt.

Hanna: Ha ha, så kanske det är. Jag hade en liten virusvårta på ögonlocket, har haft i säkert 10 år och det stör mig inte. Men läkaren ville absolut ta bort den eftersom den, enligt honom, kan börja växa. Så nu är jag vårtlös.

En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • Hannnas
    angiee skrev 2009-04-21 09:03:51 följande:
    Bebisar får lika bra med närhet trots flaska, sen är det ju skönt att kunna dela matansvaret med pappsen också. Tyckte inte heller det var mysigt, bara jobbigt & gjorde ont KOM NU YLVA! GRATTIS JUSTer!!!!!!
    Jepp närhet har inte ett skit med enbart amning att göra... o som mat är det precis lika bra med flaska... o bra mkt smidigare... tycker iaf jag smaksak det där...

Jaaa varför HÖR hon dig inte! *lockar på ungen*
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • angiee

Hm...

Min mens är BORTA!?!?!?! Fattar ingenting, kollat i min kalender (eftersom mensminnet är kasst) när jag hade den sist & det var 10 veckor sedan Tror dock att jag haft en emellan som jag inte antecknat. Men inte ett spår av tant röd än så länge, inga känningar eller nåt.
    Kan spiralen börja spela ett spratt så här långt efter insättningen ??? 1 år nu jue....
    ღ ♥ ღ Vendla - vår livslånga uppgift & kärlek ღ ♥ ღ
  • Hannnas
    angiee skrev 2009-04-21 09:10:38 följande:
    Hm... Min mens är BORTA!?!?!?! Fattar ingenting, kollat i min kalender (eftersom mensminnet är kasst) när jag hade den sist & det var 10 veckor sedan Tror dock att jag haft en emellan som jag inte antecknat. Men inte ett spår av tant röd än så länge, inga känningar eller nåt. Kan spiralen börja spela ett spratt så här långt efter insättningen ??? 1 år nu jue....
    hmm knas? det har ju iof hänt mkt nu med hus o grejjer o det kan ju påverka hormonerna?

Hur säkert är det med spiral, kanske du ska testa för att utesluta nåt iaf?

Lurk... hahaaa "vårtlös" ja det låter bra
  • angiee

Men vi har inte humpidumpat så mycket så OM en liten rackare skulle slinka igenom känns det vääääldigt osannolikt!

Oj, kan inte ens föreställa mig vad vi skulle göra i ett sådant läge om jag var gravid igen... Skulle INTE fungera!
  • Hannnas
    angiee skrev 2009-04-21 09:16:54 följande:
    Men vi har inte humpidumpat så mycket så OM en liten rackare skulle slinka igenom känns det vääääldigt osannolikt! Oj, kan inte ens föreställa mig vad vi skulle göra i ett sådant läge om jag var gravid igen... Skulle INTE fungera!
    jamen du vet ju att det inte är antalet ggr man "humpidumpar" som räknas

Kolla så kan du iaf utesluta, det är säkert alla dina "hushormoner" som spökar till det annars..
  • angiee

... annars är det KÖRT!

• Hannnas
    angiee skrev 2009-04-21 09:25:04 följande:
    ... annars är det KÖRT!
    Näää jamen ärligt, vad gör ni OM?
  • lurksmulan

Håller med Hanna, båda gångerna när jag blivit gravid har det verkligen varit öde på sexfronten. Så det är inte antalet gånger som räknas.

En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • angiee

Jag vet inte VAD vi skulle göra ärligt talat!

Jag måste gå klart skolan, vi ska flytta till jul & har inte råd med ett till barn som det är nu.
    Inte fören tidigast om 1,5 år kan det komma en skrutt....
    Måste sexstrejka nu om det är så att man KAN bli på tjocken på de där ynka 1-2 % med spiral....
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7