• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • angiee

puckostavning...

FÖR MIN DEL ska det stå...
    ღ ♥ ღ Vendla - vår livslånga uppgift & kärlek ღ ♥ ღ
  • JUSTer

Men, hanna, vi sa ju att jag och Ylva skulle dela dag. Varför kniper du???

• Hannnas

Angie... jo det fattade jag... men ändå, skönt att slippa ha ungen inne i kroppen o den blir ju ens egen först efter förl... jag tänker absolut inte amma heller så MIN kropp

JUSTer.. ja fasen det kan man fråga sig!

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • angiee

Jag önskar att jag hade kunnat amma men den PERSEN som det var med Vendla vill jag inte gå igenom igen!

Skrikig unge vid en bauta tutte som levde sitt eget liv & flöt runt till höger & vänster. Jag var aldrig en av de lyckliga som kune släppa fram löken & låta barnet söka sig till bröstet. Nä fy fan! Lirka, bända & vrida på allt för att det skulle bli bra + RYGGVÄRK! Nej tack!
    Flaska är perfa!
  • lurksmulan

Fyller du år idag JUSTer? Grattis!

Själv har jag varit hos ögonläkaren och tagit bort en vårta. Precis som alla häxor får göra förr eller senare.

En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • JUSTer

Lurk: Tack tack!

Vårta? Haha! Ja man vill ju inte riskera att bli bränd på bål.

Köpt nåt hus ännu?

(Jag har inte haft telefon sedan 30/3 och därför inget internet så jag har nollkoll)

• Hannnas
    angiee skrev 2009-04-21 08:56:43 följande:
    Jag önskar att jag hade kunnat amma men den PERSEN som det var med Vendla vill jag inte gå igenom igen! Skrikig unge vid en bauta tutte som levde sitt eget liv & flöt runt till höger & vänster. Jag var aldrig en av de lyckliga som kune släppa fram löken & låta barnet söka sig till bröstet. Nä fy fan! Lirka, bända & vrida på allt för att det skulle bli bra + RYGGVÄRK! Nej tack! Flaska är perfa!
    usch ja det lät ju inte heller så trevligt... jag gillar det inte heller, känns så fruktansvärt fel o onaturligt o inte alls mysigt... o bara för det känns det som att tar upp min tid i onödan, herregud så mkt oftare man matar o har sig jämfört när man flaskar... nä inget för mig, har ju M nu med...
  • angiee

Bebisar får lika bra med närhet trots flaska, sen är det ju skönt att kunna dela matansvaret med pappsen också.

Tyckte inte heller det var mysigt, bara jobbigt & gjorde ont
    KOM NU YLVA!
    GRATTIS JUSTer!!!!!!
  • Hannnas

JUSTer... flåt mitt ego.. grattis såklart!

Lurk... vårta i ögat? brukar inte häxor ha dem på näsan

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7