• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • Kickan 84

Hanna: en viss bild på en framtung mamma kanske?

• Thezzizen

Kicka, less? Det vetjag inte vad det är för något??? Jag måste faktiskt erkänna att det börjar kännas väldans läskigt också.

Känner mig skiträdd för hur L ska ta det framförallt..

Lurka, snällt. Ta och kryp ner i sängen redan nu, förstår dig precis med femtielva uppvak per natt fast inatt ersatte jag hostan med en halsbränneattack ssamtidigt som jag drömde att jag spydde upp massa galla över hela sängen..

• Kickan 84

Thezz: Hur det än går med L så smälter hon det och landar, efter ett tag minns de ju inte ens tiden innan de fick syskon

• Hannnas
    Kickan 84 skrev 2009-04-20 20:47:13 följande:
    Hanna: en viss bild på en framtung mamma kanske?
    asg ja fy fasen
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • jazzy
    lurksmulan skrev 2009-04-20 20:45:03 följande:
    Thezz: Ja det kändes som en jätterolig grej faktiskt! Du får skicka sms till mig om du vill. Inboxar mitt nummer.Uhu vilken jobbig huvudvärk jag har. Man får lätt det när ens unge vaknar femtielva gånger på en natt och man själv vaknar och hostar upp lungorna. Jag tog en lång varm dusch förut och det hjälpte, men inte ens alvedon hjälper. Det är bara sova som kommer funka. Blir en väldigt tidig kväll för mig.jazzy: Tack!!! Imorgon bitti ska jag till ögonläkaren, men när jag kommer hit vill jag att minst ett barn ska ha fötts, okej?!
    var så lite...

I morrn ska MÅns på 18 mån kontroll...spännande!!
    3 barnsmamma
  • lurksmulan
    Hannnas skrev 2009-04-20 20:46:51 följande:
    Trist med huvudvärk ... o min onge kommer inte imorgon
    Din eller Thezz, mig spelar det ingen roll! Jag är öppen för alla förslag!

Ja det är jättetrist med huvudvärk. Det är så typiskt för mig när jag är trött, då får jag huvudvärk som bara går bort med sömn. Jag får ju ont fläckvis också, ofta över ögonen. Nu plågar nacken mig också. Skrutt.
    En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • Hannnas
    lurksmulan skrev 2009-04-20 20:52:50 följande:
    Din eller Thezz, mig spelar det ingen roll! Jag är öppen för alla förslag! Ja det är jättetrist med huvudvärk. Det är så typiskt för mig när jag är trött, då får jag huvudvärk som bara går bort med sömn. Jag får ju ont fläckvis också, ofta över ögonen. Nu plågar nacken mig också. Skrutt.
    Jamen bums i säng med dig kvinna då!

*bannar*
  • Thezzizen

*mumsar kanelisar*

Gillar verkligen den här kolhydratfrossan sommåste intas för att man ska vara redo

• Kickan 84

Thezz: Inte lika kul när man sitter med 15 kg extra här och där efteråt

• Hannnas
    Kickan 84 skrev 2009-04-20 21:01:14 följande:
    Thezz: Inte lika kul när man sitter med 15 kg extra här och där efteråt
    ssscccchhhhhyyyyy
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7