• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • zagolik

Ikväll Hanna...ikväll....

Förstår det inte är skoj....Min läkare sa att det inte alls är vanligt att gå över 3 veckor om man redan gjort det med första barnet men kanske 2 isåfall...Tack för den infon liksom!

Vi ska träffa en jobbarkompis på stan nu på fm. Skoj!!! Ska bara får det och passa in med fm sovningen

♥ Emil 080327♥
  • Hannnas

zago... haha schysst info du fick då

Nä jag bryr mig mest om att jag är så pissigt förkyld igen har inte sovit på nästan hela natten för jag kan inte andas med öppen mun o sova första jag ska göra när jag lämnat M på dagis är att åka till apoteket o köpa nässpray för fy fasen så less jag är på att vara helt igenkorkad, inte läge nu

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • zagolik
    Hannnas skrev 2009-04-21 08:14:59 följande:
    zago... haha schysst info du fick då Nä jag bryr mig mest om att jag är så pissigt förkyld igen har inte sovit på nästan hela natten för jag kan inte andas med öppen mun o sova första jag ska göra när jag lämnat M på dagis är att åka till apoteket o köpa nässpray för fy fasen så less jag är på att vara helt igenkorkad, inte läge nu
    Ja,visst var det snällt??? Henrik sa sen att vi skulle aldrig frågat. Han är överläkare och förlossningsläkare så han har ju en del erfarenhet av överburenhet...men det där kunde han sagt nåt annat svar på!!! Jag har ju BF på min födelsedag så det blir nog inte då...vilket jag ändå inte vill

Stackare...ja köp nässpray. När hade du det sist??
    ♥ Emil 080327♥
  • Hannnas
    zagolik skrev 2009-04-21 08:22:01 följande:
    Ja,visst var det snällt??? Henrik sa sen att vi skulle aldrig frågat. Han är överläkare och förlossningsläkare så han har ju en del erfarenhet av överburenhet...men det där kunde han sagt nåt annat svar på!!! Jag har ju BF på min födelsedag så det blir nog inte då...vilket jag ändå inte vill Stackare...ja köp nässpray. När hade du det sist??
    använde spray för 2v sen ungefär så då borde man kunna nu, o ärligt så skiter jag i vilket för jag måste kunna andas nu, inte alls läge för denna tjocka i nyllet... fan

*muttrar*
  • angiee

Hannah

Imorrn händer det!
    ღ ♥ ღ Vendla - vår livslånga uppgift & kärlek ღ ♥ ღ
  • Hannnas
    angiee skrev 2009-04-21 08:33:33 följande:
    Hannah Imorrn händer det!
    Ja det vore ju nåt... vill ha min kropp o mitt LIV tillbaks! *urk*
  • angiee

Men du...Snart kommer ju yrvädret & då kommer du få ett helt NYTT liv!

Kanske en bra kropp också, om du har tur!
  • Hannnas
    angiee skrev 2009-04-21 08:38:20 följande:
    Men du...Snart kommer ju yrvädret & då kommer du få ett helt NYTT liv! Kanske en bra kropp också, om du har tur!
    Nytt liv ok... bara jag får min kropp för mig själv
  • angiee
    Hannnas skrev 2009-04-21 08:42:30 följande:
    Nytt liv ok... bara jag får min kropp för mig själv
    Hoppas För min sprack den drömmen efter barn nr 1
  • Hannnas
    angiee skrev 2009-04-21 08:43:23 följande:
    Hoppas För min sprack den drömmen efter barn nr 1
    haha vaa?
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7