• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • angiee

hur gjorde du för att Månsingen skulle komma ut?

ღ ♥ ღ Vendla - vår livslånga uppgift & kärlek ღ ♥ ღ
  • zagolik

Det är säkert hormonerna men ett test skulle släppa alla tankar runt en graviditet. "tänk om" tankarna finns ju där!

Hoppas mensen kommer i kväll nu bara för detta

♥ Emil 080327♥
  • Hannnas
    angiee skrev 2009-04-21 09:59:32 följande:
    hur gjorde du för att Månsingen skulle komma ut?
    Näru... inte nåt... surade
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Säger som de andra angiee, testa för tusan så att du vet!

Här är det ägglossning from hell, hänger ner i toan och oooont i magen, så jag tänker inte ens ta i karln. I natt hade vi S mellan oss och det var ju lika bra det

• angiee
    Kickan 84 skrev 2009-04-21 10:39:29 följande:
    Säger som de andra angiee, testa för tusan så att du vet!Här är det ägglossning from hell, hänger ner i toan och oooont i magen, så jag tänker inte ens ta i karln. I natt hade vi S mellan oss och det var ju lika bra det
    haahahahahahaha!!!!
  • angiee

Tog mig i kragen & fixade 2 stora lantbrödsdegar som ligger på jäsning.
    Undrar om det blir bra.
    Att baka med jäst är jag DÅÅÅLIG på

• angiee

GLÖMDE BERÄTTA!!!

Igår var jag i parken & en annan mamma pratade med mig.

Mamman: Vad heter din dotter?

Jag: Vendla, heter hon

Mamman: Vendela?

Jag: Nej, Vendla..

Mamman: Eh, jaha okej... hihi, man kan ju tycka att det är ett namn på en KO

Jag: Jasså det tycker du?

Mamman: Ja, eller det är ju så konstiga påhittade namn nuförtiden - om 20 år heter väl alla ungar som seriefigurer i en bok.

Jag: Ja, eller så heter de som alla kossorna i hagen! Vendla är ett släktnamn & inget påhittat namn för den delen.

Mamman: Menade inte så men hon är ju söt din dotter, rund och go - som en ko!

Så skrattade hon & ropade på sin unge och gick. VILKEN IDIOT!!!!!!???????

• Kickan 84

angiee:

Kan ju berätta att när jag fick mitt namn så frågade min farfar om det var något slags småländskt ko-namn (min mamma är från småland) för han tyckte att jag skulle heta Cecilia, det är ju ett riktigt namn minsann

• lurksmulan
    angiee skrev 2009-04-21 11:07:44 följande:
    GLÖMDE BERÄTTA!!! Igår var jag i parken & en annan mamma pratade med mig. Mamman: Vad heter din dotter? Jag: Vendla, heter hon Mamman: Vendela? Jag: Nej, Vendla.. Mamman: Eh, jaha okej... hihi, man kan ju tycka att det är ett namn på en KO Jag: Jasså det tycker du? Mamman: Ja, eller det är ju så konstiga påhittade namn nuförtiden - om 20 år heter väl alla ungar som seriefigurer i en bok. Jag: Ja, eller så heter de som alla kossorna i hagen! Vendla är ett släktnamn & inget påhittat namn för den delen. Mamman: Menade inte så men hon är ju söt din dotter, rund och go - som en ko! Så skrattade hon & ropade på sin unge och gick. VILKEN IDIOT!!!!!!???????
    Näää du skämtar? *skrattar ihjäl mig* Du såg ingen dold kamera eller liknande? Vilket pucko!
    En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7