Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Jag fattar inte vad det tar åt folk & vilka friheter de tar sig!!!!!!!!
Hur ful & konstig nån annans unge var skulle jag ALDRIG yppa det! Dessutom är inga barn fula eller konstiga, inte undra på att barn blir mobbade! Det är ju som oftast föräldrarna som sätter ribban för vad som är OK att säga! ![]()
En del folk har inget vett i kroppen.... man får höra en väldans massa konstiga saker ibland...
Hur mycket har ni haft i buffert när ni har köpt hus?
Kickan: Nä, du som har ett så jättefint namn?! Jag är överförtjust i dubbelnamn och ditt är jättefint!
Vi ska på visning på ett hus ikväll. Jag funderar på att köpa det på stående fot bara för att slippa tänka på det här mer.
Lurk
Vi kommer spara som attans nu innan vi flyttar och räknar med en buffert på ca 35-50.000 som vi hoppas ska användas till bra saker eller räkningar i värsta fall
Har fått veta att en vän har en jätte ovanlig sjukdom som det inte finns något botemedel för Kearn-sawyers syndrom heter det.... livet är verkligen inte rättvist, han är så underbar och fin!!!
Angiee: Vår buffert på 80-100 000 gick åt i en nysning till extra grus på garageuppfarten
Det finns mängder av hål att stoppa i i ett nybygge
Lurkan: Nu gillar jag mitt namn väldigt mycket, men det var inte alls roligt när man gick på lågstadiet och alla andra hette Anna och Emma.
NO: