• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • Hannnas

thezz... lycka till hos BM o njut av god lunch i solen idag!  o du.. sen får våra förlossningar sätta igång frammåt eftermiddagen el vad säger du om det

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • MizzLizzy

AE: Till mig sa de ju också en mens emellan så det sa jag till henne. Det var mest liksom svaret : "Ibland säger jag en månad men ibland brukar jag säga 3 månader" som var så "fascinerande". Nu börjar jag ju förresten snart jobba så då kanske vi kan få till en liten lunch någon dag. Det var ju så längesen

HANNAH: Skit också, tror du det funkar med THAI?

♥ Fanny ♥ 080130
  • Hannnas
    MizzLizzy skrev 2009-04-23 09:30:34 följande:
    AE: Till mig sa de ju också en mens emellan så det sa jag till henne. Det var mest liksom svaret : "Ibland säger jag en månad men ibland brukar jag säga 3 månader" som var så "fascinerande". Nu börjar jag ju förresten snart jobba så då kanske vi kan få till en liten lunch någon dag. Det var ju så längesen HANNAH: Skit också, tror du det funkar med THAI?
    hade thai fungerat hade både Y o M varit ute i tid ätit thai varje vecka här

Nä nu kör jag på vilametoden det är nog det enda jag INTE gjort under de senaste månderna
  • Kickan 84

Lättja: Oj, blev du också sydd mkt? Jag kände dock ingen pånyttfödelse, kommer ju t o m behöva göra en op för att bli bra igen

Hanna: Förvärkar är väl ett tecken, du hade ju inte så värst ont i början förra gången heller

• Thezzizen

OJ en riktigt ond sd!

Måste höra med er.... nu i trädgårdstider och alt. vad tycker ni är snyggast , krukor och sånt...

emalj, trä, betong eller zink??? Har lite beslutångest..

• Kickan 84

Thezz: vi kommer ha zink på balkongen i år, tycker det är jättefint

• Thezzizen

Kickan 84 skrev 2009-04-23 09:35:00 följande:

Thezz: vi kommer ha zink på balkongen i år, tycker det är jättefint
    Ja vi har också haft zink tidigare och har en del nu också... kanske kan kombiner a det lilte med trä..
  • Hannnas

thezz... här blandas hejvilt! har endel zink, något betong, lite lera, någon mjölkhink (vid flaggstången ) o någon i trä som ska sättas i... trist om alla är lika tycker jag

Kick... ja det KAN ju vara ett tecken o visst jag hade inte så ont av det sist heller men då var de iaf återkommande och ökade .. nu är de väck... så nada på G...

• Kickan 84

Hanna: Tror hur som helst att det kickar igång strax, för du lär ju inte gå 2 veckor över tiden precis

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7