Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
thezz... lycka till hos BM o njut av god lunch i solen idag! o du.. sen får våra förlossningar sätta igång frammåt eftermiddagen el vad säger du om det ![]()
AE: Till mig sa de ju också en mens emellan så det sa jag till henne. Det var mest liksom svaret : "Ibland säger jag en månad men ibland brukar jag säga 3 månader" som var så "fascinerande".
Nu börjar jag ju förresten snart jobba så då kanske vi kan få till en liten lunch någon dag.
Det var ju så längesen
HANNAH: Skit också, tror du det funkar med THAI? ![]()
Lättja: Oj, blev du också sydd mkt? Jag kände dock ingen pånyttfödelse, kommer ju t o m behöva göra en op för att bli bra igen
Hanna: Förvärkar är väl ett tecken, du hade ju inte så värst ont i början förra gången heller
OJ en riktigt ond sd!
Måste höra med er.... nu i trädgårdstider och alt. vad tycker ni är snyggast , krukor och sånt...
emalj, trä, betong eller zink??? Har lite beslutångest..
Thezz: vi kommer ha zink på balkongen i år, tycker det är jättefint
Kickan 84 skrev 2009-04-23 09:35:00 följande:
Thezz: Det låter fint tycker jag
thezz... här blandas hejvilt! har endel zink, något betong, lite lera, någon mjölkhink (vid flaggstången
) o någon i trä som ska sättas i... trist om alla är lika tycker jag
Kick... ja det KAN ju vara ett tecken o visst jag hade inte så ont av det sist heller men då var de iaf återkommande
och ökade
.. nu är de väck... så nada på G...
Hanna:
Tror hur som helst att det kickar igång strax, för du lär ju inte gå 2 veckor över tiden precis